Bukefalos 28 år!

Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

Åhh, det blinkande brevet som var helt hopplöst att få syn på emellanåt, så det har då defintivt blivit mkt bättre.

Jag har hängt en hel del på buke (och ända sen stallet.com tiden)men minns knappt hur sidan sett ut genom åren (kollade på bukes 10-års jubileumssidan men det blev inte riktigt riktigt). Men det blinkande brevet är ngt jag minns iallafall, när nån säger det. :p
 
Sv: Snyggt Buke!!!

jag brukar glömma den äldre versionen på nån timme när Gunnar ändrar :p

minns också tioårsjubileumssidan och det var lite nostalgiskt, men jag kände inte igen mig :D
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Ahh, jag trodde jag var den enda som glömde sånt. det värsta av allt är väl att folk typ skriker "Nej, byt till den gröna färgen som fanns för 2 år sen" (kanske inte riktigt men nästan) när Gunnar leker med färglådan, och jag har ingen koll alls på vilken de menar :D

Det måste bara betyda en sak... det finns folk som är mer beroende än jag :p
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Jag måste säga att jag tycker det är skitsnyggt just nu... känns som jord/gräs/hästar. :)

Förutom Bukefalosloggan som inte alls "passar".
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Bara brevet kvaaaaaaaaaaaaaaaaaar

edit - jag tar tillbaka det där med loggan....
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Nu är jag nöjd med loggan, eventuellt ändrar jag lite på det gröna, men det får vänta lite.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

jag tycker inte om loggan som den är nu.

det rödbruna passar inte in, eftersom det inte återkommer någon annanstans.

nej, jag gillade den som den var med den vita hästen och det gröna etc..
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Var snyggare när loggan var vit/åt det vita hållet. Nu syns den ju knappt. (själva hästen alltså)
 
Sv: Snyggt Buke!!!

ja men det är så subtilt, och det är väl bara använda/markerade länkar som är rödbruna?

jag gillar det iaf inte :p utan föredrar samma som Silverstol. När resten av forumet fått så fina vårfärger tycker jag det blir jätteskumt när loggan kommer där och klampar in som en dyster lerpöl.
 

Liknande trådar

Bukefalos Tryckte gilla på ett inlägg på allmänt med en tumme upp. Då kom jag till en sida där jag fick frågan om jag avsåg att posta den...
Svar
1
· Visningar
326
Senast: _Elly_
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: peperoni2
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 336
Senast: Sleepan
·
Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 570
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp