Sommarföräldrar 2011

Sv: Sommarföräldrar 2011

Oj, grattis!! Men snopet att vattnet går redan :)

KL
Har pratat med överläkaren nu och hon ska vara med mig imorrn vid bedömningen och den ev. igångsättningen. Hoppas hoppas!!

Datorn har pajat och fungerar bara några minuter i taget, får se om jag hinner titta in nåt mer här innan jag förhoppningsvis har en bebis om några dagar :bump:


:eek:Skicka iväg sambon oh köp ny dator, nu på en gång, detta går ju bara inte!!! :D

Håller tummarna för fullt här :)
 
Sv: Sommarföräldrar 2011

Vi har inte skaffat något andningslarm och jag vet inte om vi kommer göra det, men om vi ska ha ett så kommer jag nog välja ett som man fäster i blöjan hellre än ett med sängplattor. Jag tycker det verkar smidigare så bebis kan sova där det passar med larmet.

Har oxå funderat på ett sådant litet....Hmmm, men ja vet inte, besluts-ångest alltså......
 
Sv: Sommarföräldrar 2011

ALLA:

Alltså hjälp....va är de för fel på mej helt plötsligt....??
ONT så in i he%!#te i hela underlivet.....Ljumskar, oh ja, hela alltet.....Värst när jag suttit elller legat ner oh dska upp oh komma igång, gör galet ont!!
Såhär har jag kunnat känna tidigare, men då bara på kvällarna oh så har de försvunnit med lite sömn....

Och.....nu är allt inhandlat, bara att ta tag oh tvätta kläder oh lakan oh fylla nya byrån med, oh ställa iordning allt.....Men nej, jag kan/orkar/vill/klarar inte av att ta tag i det :cry:
Jag bara tittar på eländet oh öppnar dörren till den propp.fulla garderoben med alla saker oh stänger igen.....Har jag gått oh blivit totalt dum i huvudet eller??? Som jag längtat efter detta innan, längtat tills jag skulle få börja pyssla oh plocka oh göra iordning oh allt......hjäääälllp..........
 
Sv: Sommarföräldrar 2011

Exakt så här har jag med haft det. Har haft det nu i 2 dagar. Ont som sjutton när jag rör på mig. Jag har inte haft ont på längre, inte ngr känningar utav foglossningen- Men helt plötsligt så sa det bank. Jag funderar på vad detta kan vara. Det värsta e ju att pojkvännen blir ju jätteorolig o tror att bebben nu ska komma, han kan inte slappna alls :( Det är ju 8 dagar kvar tills lillsötisen ska komma, så den e ju mer än varmt välkommen.
 
Sv: Sommarföräldrar 2011

Exakt så här har jag med haft det. Har haft det nu i 2 dagar. Ont som sjutton när jag rör på mig. Jag har inte haft ont på längre, inte ngr känningar utav foglossningen- Men helt plötsligt så sa det bank. Jag funderar på vad detta kan vara. Det värsta e ju att pojkvännen blir ju jätteorolig o tror att bebben nu ska komma, han kan inte slappna alls :( Det är ju 8 dagar kvar tills lillsötisen ska komma, så den e ju mer än varmt välkommen.


Samma här, från ingenting till att plötsligt ha skit ont!! Ja förutom lounge känningar vissa kvällar när jag hållit igång mkt på dagen, men de har ju som sagt alltid försvunnit med vila!! Ska till bm på onsdag oh sist jag var där sa hon att hon nu vid detta besök kunde tjuv-känna lite på hur bebis ligger.... Annars görs det inte förens om två veckor ca.
Förstår att din sambo blir orolig!! Gott iaf att bara ha nio dagar kvar, spännande :) Sj har jag ungefär fem veckor enl beräknat, så jag är inte alls sugen på att känna såhär resten av tiden....!! Fast oh andra sidan har jag gått genom graviditeten smärt-fritt i jämförelse med andra så kanske jag får inse att jag är tyngre oh kanske bör ta de lite lugnt.....
Hoppas iaf de går bra för dej oh att din bebbe kikar ut snart :)
 
Sv: Sommarföräldrar 2011

Kan det inte vara antingen foglossningar du känner, eller att bebisen börjat sjunka ner? Låter jobbigt iaf :crazy:

Delvis KL
Älskade sambon har lagat datorn :love: Börjar bli helt sjukt nervös inför morgondagen... Är dels livrädd för att de inte ska sätta igång mig, samtidigt som jag är helt övertygad om att jag inte kommer åka hem utan en bebis. Håll tummarna för mig imorrn!!
 
Sv: Sommarföräldrar 2011

Så har jag också känt, min BM tyckte vi skulle göra en odling för att utesluta UVI. Har ni druckit ordentligt i värmen? För mig känns ingenting "som det ska" med kisseriet så det är inte helt osannolikt att det är en UVI jag dragit på mig bara det att jag inte känner igen det, ska få svar i morgon senast onsdag.
 
Sv: Sommarföräldrar 2011

Kan det inte vara antingen foglossningar du känner, eller att bebisen börjat sjunka ner? Låter jobbigt iaf :crazy:

Delvis KL
Älskade sambon har lagat datorn :love: Börjar bli helt sjukt nervös inför morgondagen... Är dels livrädd för att de inte ska sätta igång mig, samtidigt som jag är helt övertygad om att jag inte kommer åka hem utan en bebis. Håll tummarna för mig imorrn!!


Ja det är nog ngt sådant, bägge delar kanske t o m..... Det började eg med att jag för ngt dagar red lite för intensivt på banan, Trode jag att det berode på alltså, men nu när det inte ger sej med vila är det ngt annat. Hmmm haha alltså de känns lite som att kroppen förbereder sej på att liten plutt ska ut den vägen.... För det känns som allra bäst när jag kan ligga ner med benen riktigt brett isär :o

Iiiihhhh SPÄNNANDE !!! Jag tror absolut att det kommer gå hur bra som helst oh att du kommer ha ett litet knyte med dej när du åker därifrån :)
Lycka till!! Oh tummarna håller jag stenhårt :)
 
Sv: Sommarföräldrar 2011

Så har jag också känt, min BM tyckte vi skulle göra en odling för att utesluta UVI. Har ni druckit ordentligt i värmen? För mig känns ingenting "som det ska" med kisseriet så det är inte helt osannolikt att det är en UVI jag dragit på mig bara det att jag inte känner igen det, ska få svar i morgon senast onsdag.


Hmmm ska prata med bm om detta på onsdag... Kanske hon har ngn ide på vad de kan va..... Kanske hon vill ta urin-prov på mej me.... Ja ja, är de inte värre imorgon så väntar jag till onsdag när jag ändå ska dit på besök.....
 
Sv: Sommarföräldrar 2011

Hörrni era tjattermajjor dax att starta en del 2 av tråden då ni kommit upp i 2000 inlägg! :)

/aneka sommarmamma 2010
 
Sv: Sommarföräldrar 2011

KL

DEL 2 AV DENNA TRÅD STARTAD då vi nått över 2000 inlägg i denna, så nu fortsätter vi där :)

Tack aneka för du påminde oss, annars hade vi nog fortsatt i all evighet här :)
 
Sv: Sommarföräldrar 2011

Det tror jag inte tillslut kommer moderatorn in och tar i med hårdhandskarna genom att låsa tråden! ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 700
Senast: Roheryn
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 802
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 660
Senast: Tuggben
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 920
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Jag gpr sönder
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp