Spännande o intressanta hus till salu del 4

Var ni sugna på bidé sa ni? https://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-tibro-kommun-gitarrgatan-5-11294075
e5104-ee6f7-2b303-4db47-7a2da-5feee-978ef-dbc07.jpg
Jag ryser lite av färgskalan... :wtf: :turd:-färg..... :D
 
Man kan undra hur det kommer sig, att det ser ut som det gör.
Det verkar vara renoverat i "hus 1" under senare år, t.ex. ett nytt, helkaklat badrum, men med sönderslagen duschkabin, köket såg också ut att vara renoverat, men belamrat och skitigt, relativt nymålat, nya tapeter...
Sjukdom? Eskalerande missbruk? Ja, ja, jag tänker inte leta orsak, men på något sätt berör det, det ser ut som om någons dröm gått i kras på ett hårdhänt sätt, på ganska kort tid...
 
Jag tror det var det stället. Ganska pluttinuttigt inrett delvis? Jag har aldrig fått så dåliga vibbar av enbart bilderna på ett hus. Helt seriöst, jag hade inte gått in där frivilligt.

Jag tror att det var jag som lade upp det i tråden och jag är tämligen säker på att det blev sålt rätt fort. Men jag håller med, bo där hade jag inte gjort frivilligt.
 
"Huset säljs med alla möbler, kläder och ting som är i huset idag. Ingen städning kommer att göras. Sanering kommer att behövas göra." Urk..... :wtf:
Ser ut som det är mkt djurspillning i husen...jag tycker det är så tråkigt när det ser ut såhär. Men det är ju inte kronofogden som säljer det heller så man KU verkligen undra varför det är så skitigt.
 
Nej men hjälp vilken flashback jag fick till min gamla dagmammas badrum under tidigt 90-tal :nailbiting::D Exakt samma färger!

Tycker för övrigt att det hade varit hysteriskt lyxigt och dekadent med två handfat i badrummet så att man hade sluppit trängas vareviga morgon.
Jag vill vara ensam i badrummet så vad jag skulle göra med två handfat vet jag inte
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 523
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
96 97 98
Svar
1 947
· Visningar
62 191
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 792
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp