Spännande o intressanta hus till salu del 4

Jag skrattar varenda gång jag åker förbi där (det är en av byarna ovanför mig) :rofl:

Det lär bli sålt dock, trots kasst läge och kasst skick för allt i den byn går snabbt (och blir oftast dyrt).
Är det så? Tyckte det verka mer populärt att bo i typ Bjurs eller Grycksbo :eek: Men det går nog att göra ganska mycket med!
 
Charmigt beskrivet :D och fin bild ..
"Bebyggd lantbruksenhet med saneringmoget bostadshus och ekonomibyggnader"

https://www.hemnet.se/bostad/116409..._content=rad2&utm_medium=html&utm_source=mail

2822b49a853ccd68cffd26b0ae5e9168.jpg


mao - riv skiten?
 
Går man över takplåten in i huset eller hur gör man? På inomhusbilderna kallar det ju utrymmet innanför den dörren för entrehall så tanken måste ju vara att dörren ska användas.
Färgsättningen i köket fick mig lätt illamående. Det såg tom värre ut än det där huset som var uppe för några år sedan där det var 4 olika tapeter i köket. De verkar dessutom gilla den stilen (inkl att måla åt olika håll) eftersom en byrå ser lika halvmålad ut.
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 122
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
95 96 97
Svar
1 928
· Visningar
61 543
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 673
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp