Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Lumos_Nox Jovisst det blir kanske besvärligt, men det är väl bara att göra det bästa av det? Men, det är ju tur jag kan välja att stänga av och inte lyssna på gnället =). Jag är medveten om att det här en gnälltråd och att jag gnäller själv, men den är väl lite ironisk denna tråden trodde iaf jag?

@niphredil Men jises, som sagt jag tar den här tråden med en nypa salt och ironi, men ta du den på blodigt allvar om du vill =)

//r
 
@Lumos_Nox Jovisst det blir kanske besvärligt, men det är väl bara att göra det bästa av det? Men, det är ju tur jag kan välja att stänga av och inte lyssna på gnället =). Jag är medveten om att det här en gnälltråd och att jag gnäller själv, men den är väl lite ironisk denna tråden trodde iaf jag?

@niphredil Men jises, som sagt jag tar den här tråden med en nypa salt och ironi, men ta du den på blodigt allvar om du vill =)

//r

Jag gör det bästa av det för eländet kommer varje år och jag kan inte undvika det men jag tänker gnälla om det ändå :D
 
@strawberrysylt Haha chilla, ingen tar nåt på blodigt allvar här. Men jag bara fattar inte folk som vill att andra ska njuuuuta av grejer de inte gillar. Helt obegripligt!

Så får väl vara mitt störningsmoment då :D.
 
Jag stör mig på personer som efter att man frågat om de vill ses utanför jobbet och de bekräftat att ja, det vore jättekul sen bara ignorerar det.

Plus folk som klagar på vintern (har viss förståelse för klag på praktiska ting t ex väglag), ta vara på den istället :).

//r
Kommer du ihåg i somras vilket klagande det var på värmen?
 
Folk som inte kan läsa annonser.

Skriver man "Matta säljes, inköpt 2016, finns i Ankeborg, kostar 5000. Inga prutare.Finns annonsen kvar finns mattan kvar."

Då kommer svaren vara: "Hur gammal är den? Var finns ni? Vad kostar den? Är den såld? Du får fem spänn o en skiftnyckel för den, o tar du inte det budet blir jag sur för jag är faktiskt student/småbarnsförälder/snål och du är taskig om jag inte får bestämma pris."
 
@Lumos_Nox =D Okej då :P
@niphredil Tyckte du tog i så hårt, men var kanske bara min tolkning. Fint det! Ja, det får väl va det:D

Men hörrni, man kan åka tefat på snön!;) :idea::bump:

@MidnightSoul Ja... aldrig är det bra ;) Men, som sagt jag klagar och gnäller själv också, men försöker att sluta med/minska på det!!

//r
 
@Lumos_Nox =D Okej då :P
@niphredil Tyckte du tog i så hårt, men var kanske bara min tolkning. Fint det! Ja, det får väl va det:D

Men hörrni, man kan åka tefat på snön!;) :idea::bump:

@MidnightSoul Ja... aldrig är det bra ;) Men, som sagt jag klagar och gnäller själv också, men försöker att sluta med/minska på det!!

//r
Haha ja alltid ska det klagas på vädret.
Vinter är trevligt pm man har häst, det är några få minusgrader å lagomt med snö :D
 
[QUOTE="strawberrysylt, post: 18406796,

Men hörrni, man kan åka tefat på snön!;) :idea::bump:


//r[/QUOTE]

Tefat :eek::eek::eek: Livsfarligt!!
Sitter en magnet på de som dras till varenda hård yta i närheten. Träd, bänkar, stolpar osv. Gärna med ryggen först :meh::turd:
 
Folk som inte kan läsa annonser.

Skriver man "Matta säljes, inköpt 2016, finns i Ankeborg, kostar 5000. Inga prutare.Finns annonsen kvar finns mattan kvar."

Då kommer svaren vara: "Hur gammal är den? Var finns ni? Vad kostar den? Är den såld? Du får fem spänn o en skiftnyckel för den, o tar du inte det budet blir jag sur för jag är faktiskt student/småbarnsförälder/snål och du är taskig om jag inte får bestämma pris."
Känner så igen mig. Kostar 50 kr finns på sätershöjden.
= vad kostar den, vart finns den e garanterade frågor man kommer få.
 
Haha ja alltid ska det klagas på vädret.
Vinter är trevligt pm man har häst, det är några få minusgrader å lagomt med snö :D
Oh denna stör jag mig på regelbundet råkar ofta skriva pm istället för om å folk har stora problem att jag menar om. Tycker det blir uppenbart när man har en hel mening så man borde förstå det. Men icke...
 
Kommer du ihåg i somras vilket klagande det var på värmen?
Men alltså det här hör jag ofta tycker jag och jag fattar inte den här kommentaren. "Alltid ska det klagas" etc.

Menar du att X och Y inte får klaga på kylan för i somras var det folk som klagade på värmen? Eller menar du att det per automatik är samma människor som klagar? Och får man inte både ogilla när det är varmt och ogilla när det är kallt? Man kanske gillar när det är typ 15 grader?
 
Men alltså det här hör jag ofta tycker jag och jag fattar inte den här kommentaren. "Alltid ska det klagas" etc.

Menar du att X och Y inte får klaga på kylan för i somras var det folk som klagade på värmen? Eller menar du att det per automatik är samma människor som klagar? Och får man inte både ogilla när det är varmt och ogilla när det är kallt? Man kanske gillar när det är typ 15 grader?
Sånt minne har jag inte så att jag kommer ihåg vem som klagade på värmen.
Det var en kommentar enbart, om hur det var i somras. Iochmed att strawberry tyckte folk störde sig för mycket på vintern. Tyckte det var en rolig påminnelse. Inte någon pik om att det alltid ska klagas.
 
Folk som inte kan läsa annonser.

Skriver man "Matta säljes, inköpt 2016, finns i Ankeborg, kostar 5000. Inga prutare.Finns annonsen kvar finns mattan kvar."

Då kommer svaren vara: "Hur gammal är den? Var finns ni? Vad kostar den? Är den såld? Du får fem spänn o en skiftnyckel för den, o tar du inte det budet blir jag sur för jag är faktiskt student/småbarnsförälder/snål och du är taskig om jag inte får bestämma pris."

Haha, för att inte glömma: Prutare som avslutar sina mail med "MVH en fattig sjukpensionär"
 
Stör mig på att jag fick en inkassoräkning idag, på en räkning som jag betalat den 11:e. Måste jag ju ringa och krångla i morgon :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 029
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 128
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 337
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
6 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp