Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snubbar som gnäller om "döda fiskar".
Sätter min högra arm på att det i jävligt många fall rör sig om våldtäkt som kunnat undvikas om karljäveln öppnat käften och frågat om hon vill ligga som en normalt funtad jävla människa istället för att bara köra på men nehejdå, hon är minsann tråkig i sängen bara. Gå och dö för fan :rage:
 
Sametinget delar inte riktigt den åsikten ... "Saltning av vägar är ett stort bekymmer för renskötseln eftersom renarna lockas ut på vägarna för att slicka salt vilket ökar risken för trafikolyckor. Statistik visar att omkring 2000 renar årligen dödas på vägarna och att de flesta olyckorna sker på vintern." Konsekvenser av vägsalt

Som sagt, jag har pratat om det hela med en renskötande same och han anser att det är ett jäkla problem. Plus att det är inte bara renarna som blir lockade av saltet utan även älgar och rådjur.
 
Snubbar som gnäller om "döda fiskar".
Sätter min högra arm på att det i jävligt många fall rör sig om våldtäkt som kunnat undvikas om karljäveln öppnat käften och frågat om hon vill ligga som en normalt funtad jävla människa istället för att bara köra på men nehejdå, hon är minsann tråkig i sängen bara. Gå och dö för fan :rage:
Bortsett från våldtäktsaspekten skulle jag tolka det som att han är så jäkla usel i sängen att hon bara vill att han ska bli klar nån gång. :wtf:
 
Sametinget delar inte riktigt den åsikten ... "Saltning av vägar är ett stort bekymmer för renskötseln eftersom renarna lockas ut på vägarna för att slicka salt vilket ökar risken för trafikolyckor. Statistik visar att omkring 2000 renar årligen dödas på vägarna och att de flesta olyckorna sker på vintern." Konsekvenser av vägsalt

Då är frågan vem som ställer upp på skyddsjakt av Trafikverket?
 
Jag stör mig på folk på lägenhetsbytarsidan som tar kontakt trots att de inte har en lägenhet man söker. Jag fattar att de chansar om de har några kvm för liten eller någon hundralapp för dyr. Men det är ju inte så at jag sitter här och bara "Ptja, jag tänkte mig visserligen en tvåa på Kungsholmen. Men en trea i Majorna i Göteborg funkar ju också!"

:banghead:
 
Förra sommaren klagade väl folk på att det var kallt? :confused: Det kom aldrig någon riktig värme, inget regn heller och det mognade dåligt det som blev. Jag fick knappt någon frukt på alla mina träd, bönder skickade djur på slakt pga torkan, mina tomater mognade inte förrän i september/oktober i tunnelväxthuset, inga tropiska nätter.
Jag har för mig det var i somras det klagades. Var det så i hela Sverige?
 
Jag har för mig det var i somras det klagades. Var det så i hela Sverige?
Ja, större delen av Sverige, mycket låga grundvattennivåer och kallt, dåliga skördar, kö på slakterierna, många som inte hade något hö/hösilage att sälja, sen kom regnen och det fortsatte regna ... Så nu vill jag ha kallt, snö, ljust och fint, ingen lera, inget slask. Bara mjuk, vit, ren, reflekterande, ljuddämpande snö.:love:
 
Jag stör mig för övrigt på dumhuvuden med hund! Nej, att du känner min mamma betyder inte att din okontrollerade jävla golvmopp får hälsa på min syrras hund när jag är ute med honom ditt jävla mähä :meh:

Och bilister som kör på cykelvägar men står som nåt jävla fån när man släpper fram de. Jag klev åt sidan när så fanns chans men du körde inte förbi? Nej men dåså, ligg där och snigla medan hunden får stanna och sniffa överallt i hundra år din jävla idiot.
 
Just nu stör jag mig något enormt på en offert jag håller på med 78 000 olika delar , uppdelade på 98 000 olika rader, svar från mina leverantörer som dröjer och en sak har 45 000 olika benämningar i datorn.

Japp mycket bättre att gå in här och klaga istället för att fortsätta jobba med den
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 885
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 483
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 736
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
5 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp