Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag använder också dagis. Men då blir man då och då uppläxad av personal som anser det nedvärderande. Men de kanske ändrar sig nu, föris låter ju förfärligt :D

Det stör jag mig på! En FB-vän delade en upprörd insändare kring dagis. Jag blev genast inspirerad och kände mig kränkt av att det finns människor som kallar mitt yrke för fångvaktare och kallar anstalt för kåk :mad: :p
 
Just nu stör jag mig på mina företrädares förkärlek för tomma mappar och noll förmåga till att ha något form av system i sin dokumentshantering... MVH försöker köra ihop GoogleDrive, Dropbox OCH tre datorers hårddiskar :cautious:
 
Stör mig på killens skämt om att behöva be om lov/muta mig med godsaker för att han ska iväg och träffa några vänner. Jag vet att det är menat som ett skämt men det stör mig ändå och jag har påpekat flera gånger att han inte behöver mitt tillstånd. Jag ber då inte honom om lov när jag bokar in en ny hundkurs eller när vi inte kunde åka till Ullared så bokade jag in en hundträning istället vilket resulterade i att hans planer om att äta lunch hos hans föräldrar gick om stöpet. Tråkigt men vill man göra något särskilt får man kommunicera det. Har jag inte frågat om vi ska träffas imorgon är det helt okej att han planerar in något annat. Alltså stör skämten mig, fast de är skämt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 704
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 711
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 024
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
4 519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp