Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
stör mig att rubriken har ändrat sig -
"störiga saker vi stör oss på 8"
"Vi fortsätter störa oss 7."
"Jag stör mig på ... 6."
"Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5"
"Saker som stör mig orimligt mycket, eller orimliga saker som stör mig. Del 4"
"Saker som stör mig orimligt mycket 3"
"Orimliga saker som stör dig, del 2"
"Orimliga saker som stör dig?"

ingen mer som märker att viskningsleken slagit in - och att rubriken faktiskt ändrat sig från en sak till motsatsen?

från:
Vad stör ni er på från som ni egentligen inte borde störa er på? "Orimliga saker som stör dig"

Till:
Vad stör ni er på som är "störigt"? dvs nuvarande rubrik "Störiga saker vi stör oss på"

Ja jag vet jag märker ord :p antagligen därför jag och min sambo har så svårt att komma överrens när vi "disskuterar" (dvs grälar) ;)
 
Idag fick vi hem skolkatalogen sonen längtat efter så mycket som en del av er vet sen min tråd om det på föräldrarforumet.
Bara att det var fel jävla katalog :arghh::arghh::banghead::banghead::banghead:
Mitt tålamod över det här med skolkatalogen tog slut för länge sen :turd:
 
Stör mig på att jag kommer behöva köpa ny kyl/frys då frysdelen på mitt (inte gamla) kombiskåp har sagt upp sig.
 
Jag reser mycket i nulaget och retar mig enormt pa folk utan rumslig medvetenhet och hansyn till andra - folk som stannar framfor/i dorrar, hissar, rulltrappor etc, eller de som gar langsamt i grupp och i bredd i liknande miljoer, utan tanke pa att det finns andra manniskor som ocksa vill komma fram!

Igar pa planet sa satt jag vid fonstret, och kvinnan i mittensatet STRACKTE SIG OVER MIG (!!) for att oppna persiennerna nar vi flog! Forst strackte hon sig framfor mig, och sedan forsokte hon na bakom mig ocksa, for att na det andra fonstret, men da fraste jag av henne.
Hur man ens kan komma pa tanken!?!
Hehehe, idag gick jag med flit in i en kille i mataffären. Han hade hörlurar och såg mig inte så han roade sig med att tvärvända framför mig så att han kom i vägen precis där jag gick. Jag hade väl kunnat stanna men istället körde jag bara fram korgen och fortsatte :devil: Han såg sig lte bättre för efteråt i alla fall.
 
Denna jäääävla torrhosta! Förkylningen i övrigt kan jag stå ut med men hostan är vansinnigt störig, speciellt såhär års när min hals tvärdör av kall luft varje gång jag är förkyld så jag blir en fånge i mitt eget hem typ.
Det hjälps inte att jag har typ 50 meter att gå för att kläcka 5 jävla ägg i pokémon go heller så jag blir ännu mer frustrerad av att inte kunna gå ut utan att dö hostdöden :arghh:
 
Vädret, det tål att upprepas, vädret! :rage:

Är det inte is så är det is och regn, är det is och regn så kommer det mer regn på isen. Nu ska det regna i morgon, igen, kallt till helgen. Vem har beställt det här vädret? :mad:

Det ska vara SNÖ på vintrarna! :arghh:
 
Jag stör mig på ikeas möbler, här har jag köpt nytt, fint matbord och är nästan klar med att skruva ihop det också upptäcker jag att 4 av hålen sitter 0,5-1 cm FEL :rage: De sitter för mycket åt vänster medan skruvarna längre ner på brädorna sitter rätt, hur har de tänkt jag ska få i pluggar där?! :banghead: Fick huvudvärk av skiten så får ta nya tag imorgon :meh:
 
Stör mig på företaget som jobbar precis brevid. De spränger rätt mycket nu och innan det sprängs så pips det ett hemskt massa. Sen kommer en dov knall eller hus man ska säga.

Pipandet slutar dock inte förens flera signaler efter, Myyyyyycket irriterande
 
Hehehe, idag gick jag med flit in i en kille i mataffären. Han hade hörlurar och såg mig inte så han roade sig med att tvärvända framför mig så att han kom i vägen precis där jag gick. Jag hade väl kunnat stanna men istället körde jag bara fram korgen och fortsatte :devil: Han såg sig lte bättre för efteråt i alla fall.

Hehe, så roar jag mig med att göra ibland också, när jag är på det humöret.
Visst kan man råka gå in i nån, men varför säger så få ursäkta? Man kan på sin höjd få ett "oj" eller "hoppsan"...

Jag var på Konserthuset i Göteborg och klientelet där hade medelåldern runt 60, och ganska så snofsiga var de flesta, men där armbågades det friskt och ingen sa ursäkta. Jag fattar inte, hur svårt kan det vara? Jag flyttar mig hellre om nån säger till mig, än att jag får en armbåge i sidan. :banghead:
 
stör mig att rubriken har ändrat sig -
"störiga saker vi stör oss på 8"
"Vi fortsätter störa oss 7."
"Jag stör mig på ... 6."
"Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5"
"Saker som stör mig orimligt mycket, eller orimliga saker som stör mig. Del 4"
"Saker som stör mig orimligt mycket 3"
"Orimliga saker som stör dig, del 2"
"Orimliga saker som stör dig?"

ingen mer som märker att viskningsleken slagit in - och att rubriken faktiskt ändrat sig från en sak till motsatsen?

från:
Vad stör ni er på från som ni egentligen inte borde störa er på? "Orimliga saker som stör dig"

Till:
Vad stör ni er på som är "störigt"? dvs nuvarande rubrik "Störiga saker vi stör oss på"

Ja jag vet jag märker ord :p antagligen därför jag och min sambo har så svårt att komma överrens när vi "disskuterar" (dvs grälar) ;)
Det är ju det som är charmen med evighetstrådarna.
 
Stör mig på att barnvagnen jag beställde innan nyår från jollyroom ännu är under behandling. Alltså inte ens postad
 
Stör mig på att mitt nozinan (hjälper mig att sova) är slut så behöver nytt idag men får ta ut Elvanse först i morgon så antingen måste jag gå till apoteket både idag och i morgon eller så är jag utan nozinan ikväll och hoppas kunna sova lite ändå.
Alltså stör jag mig på uttagsintervaller. :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 795
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 785
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 040
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
4 631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp