Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att mitt ex vägrar låta mig vara. Jag har tagit bort han överallt, han skickar nya förfrågningar. Jag raderar dom. Har sagt åt han vad jag tycker om hans beteende å att jag inte vill ha med han göra. Skadade nyligen Instagram mu har han addad mig där med suck. Hur tydlig måste man vara?
 
Stör mig på tobaksstinkande rökare :arghh:

OK om man röker och inte tar med sig stanken in.. Men de där som luktar gammal tobak och förpestar hela rummet. Det är inte OK.
Tänk om nån rullade sig i kattskit och kom in och förpestade luften - det är i paritet med mina äckelkänslor för stark tobakslukt.....

Tvätta händerna och ta av ytterkläderna för i helskotta!!!
 
Stör mig på min förbannade rethosta som inte vill ge sig :mad:
 
Stör mig på att mitt ex vägrar låta mig vara. Jag har tagit bort han överallt, han skickar nya förfrågningar. Jag raderar dom. Har sagt åt han vad jag tycker om hans beteende å att jag inte vill ha med han göra. Skadade nyligen Instagram mu har han addad mig där med suck. Hur tydlig måste man vara?
Säg att det han gör kanske kan rubriceras som ofredande och polisanmäl honom för det. Det är bra om du har skrivit ner alla tillfällen han ofredat dig.
 
Stör mig på att mitt ex vägrar låta mig vara. Jag har tagit bort han överallt, han skickar nya förfrågningar. Jag raderar dom. Har sagt åt han vad jag tycker om hans beteende å att jag inte vill ha med han göra. Skadade nyligen Instagram mu har han addad mig där med suck. Hur tydlig måste man vara?
Blocka idioten överallt.
 
Säg att det han gör kanske kan rubriceras som ofredande och polisanmäl honom för det. Det är bra om du har skrivit ner alla tillfällen han ofredat dig.
Har inte gjort det tyvärr. Trodde inte han skulle hitta mig på instagram då jag skaffade det nyligen å han e borta från allt annat.
 
Stör mig på att min syster mår jättedåligt över att jag träffar en man OCH har vänner. Hennes värld har gått under på grund av detta och jag ska tydligen känna mig förbannat skyldig..
 
Stör mig på att min syster mår jättedåligt över att jag träffar en man OCH har vänner. Hennes värld har gått under på grund av detta och jag ska tydligen känna mig förbannat skyldig..

Säg åt henne att kan hon inte uppföra sig blir hon ännu ensammare (om hon nu är det) för då kommer hon att slippa dig helt och hållet :meh:

J-la dumheter hon håller på med på ren svenska :mad:
 
Stör mig på mig själv.

Känns som om jag går runt och är frustrerad och minsta lilla grej får mig i obalans och jag vill bara skrika/slå rakt ut på någon/något
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 791
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 781
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 040
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
4 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp