Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
På att folk är så handlingsförlamade. Rulltrappan som skulle ta oss ut till passkontrollen och bagageutlämningen var avspärrad och den som var öppen ledde till avgångar (och igenbommad dörr). Folk bara står och ser förvirrade ut.. Jag som dessutom har bråttom får gå förbi alla och forcera avstängningen för annars hade vi nog stått där hela natten. Liksom hur svårt ska det vara? Fine om man inte vill krypa under bandet som jag gjorde men de kunde ju gått tillbaka till planet och meddelat personal eller nåt isf.
 
Just nu stör jag mig på att jag inte kommer ihåg om jag tagit theralen eller inte (att sova på) Det är inte farligt att ta mer, men då kommer jag vara zombie hela dagen i morgon. Fast om jag inte tagit det så kommer jag inte somna förrän framåt 4-5 och kommer ändå vara trött i morgon, men inte zombie med gröthjärna
 
Stör mig på att barnvagnen jag beställde innan nyår från jollyroom ännu är under behandling. Alltså inte ens postad

Blörk! Jag har beställt en sulky, hoppas den kommer asap och att den är dugligt liten och ändå körbar.
Antar de har mycket med tanke på rean som varit, dessutom är de alltid långsamma.
 
Blörk! Jag har beställt en sulky, hoppas den kommer asap och att den är dugligt liten och ändå körbar.
Antar de har mycket med tanke på rean som varit, dessutom är de alltid långsamma.

Framförallt har de problem med att få lastbilar från Posten. De har massor av grejer packade men får inte ut dem. Började med problem veckan efter Black Friday då de fick ca 3 lastbilar per dag, i stället för sina vanliga 20.
 
Framförallt har de problem med att få lastbilar från Posten. De har massor av grejer packade men får inte ut dem. Började med problem veckan efter Black Friday då de fick ca 3 lastbilar per dag, i stället för sina vanliga 20.

Okej:) men de är alltid långsammare än många andra. Ok för mig, jag har sällan bråttom.
 
:devil: Tja. Vad ska en säga. :cautious:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/radiotavling-slutade-i-bisarr-skapelse-falukorvssemla

image4-jpg
 
Stör mig på att katten tycker att han ska gå ut nu, när det är kolsvart ute och det blåser kastbyar på nära 20 m/s...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 126
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 605
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 836
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
5 597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp