Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror jag vet hur de går igenom... jag ska inte svära på att jag har rätt men har starka misstankar att ett ställe inte långt från mig tar pengar under bordet. Min magkänsla brukar ha rätt. Jag kan tillägga att jag kommer aldrig i helvete åka dit med en bil igen. Den gången var det bråttom pga jobb och ingen annan hade någon tid.
:rage: Vansinne!!! Vi har eller rättare sagt hade ett sådant ställe här med där misstankarna fanns. Undrar hur man kan leva med sig själv när det händer något?
 
Stör mig på folk som använder fotogrupper på facebook som någon slags bilddagbok och fyller dem med skitbilder på sina husdjur eller vad de nu råkar fylla sina dagar med. Det är en sak om man gjort ett (misslyckat) försök att få en bra bild ur fotografisk synpunkt men random skitbilder på marsvin och nybadade hundar kan man hålla på sin egen fb-sida eller i mer passande grupper...
 
Fast samtidigt är ju delar av landet nästan aldrig isiga eller snöiga. I stockholm i år har vi på söder haft snö en halv dag typ. 0,5 cm. Då är dubbar rätt onödigt .

Ja och det funkar ju faktiskt bra utan vinterdäckstvång här...... Tror jag tänker att hela Finland är täckt av snö :angel:

Vi har inte dubbdäckstvång här nu heller ;)

Hela Finland ligger norr om Stockholm, så jag antar att väder och väglag är ungefär ganska så likadana som i de delarna av landet (även om det är lite olika faktorer som påverkar). Så även om delar av landet tidvist är snöfritt på vintern, så rör ju sig ofta temperauterna där från några plus och neråt, så att köra med sommardäck med mönster och gummisort gjord för varmare temperaurer är nog ingen höjdare .
 
JA MEN ELLER HUR! Ursäkta att jag skriker men blev så exalterad av att hitta en fellow Jake Tapper älskare :D
Men HEJ! :D

Han är så jävla grym!!! Älskar hans ansiktsuttryck när han intervjuar nån idiot, typ lätt skeptisk poker face :D.
 
Edit: alltså det här var nog typ fjärde gången jag såg den, jag skrattade högt även den här gången!
Samma här! :D.

Och han är SÅ bra gif-material:

tenor.gif


tenor.gif


tenor.gif



Okej nu ska jag sluta.
 
På att pisslåtar såsom "Gucci gang" kan ens släppas och sen hamna i topplistan på Spotify? :arghh::arghh:

Vem i helvete släppte igenom den?:rage: Vem i helvete lyssnar på den? Borde inte få kallas för musik.:mad:

Gäller även skitlåten "man's not hot":turd:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 660
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 577
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 801
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
7 391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Tungband
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp