Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på imbecilla radiopratare.
Möjligen har jag sagt det förut, men då får detta inlägg visa att jag fortfarande stör mig på dem. :p

Jag pratar om exempelvis P3 Morgon (och dess artfränder i andra kanaler). Förstklassig rikstäckande offentligfinansierad sändningstid som används till fulimproviserat infantilt flams där enda målet är att det inte får bli tyst. Häromdagen ägnades en halvtimme åt att halvinternt flabba i mun på varandra kring att ingen hade förberett någonting att prata om... :banghead:
Parallellt stör jag mig på att det finns en massa människor som inte håller med mig, utan menar att det är riktigt bra radio. :grin:

Påminner mig om en kanal som spelar rock som jag råkade ha på härommorgonen. Mycket otrevligt snack om "så får man ju inte säga i det här j-a landet längre" :wtf: bara för att avsluta med "men här säger vi sanningen om hur det är!" :yuck:

Vilken jävla sanning? :mad: blörk, mådde illa och bytte kanal fort som f...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 937
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 895
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 120
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
4 750
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp