Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
På att en man i frukostmatsalen smaskar så högt att jag hör honom tydligt, trots att jag sitter 3 bord bort. Så jävla äckligt! :arghh:
 
Bokat tvätttid idag. NU kommer det en lapp brevlådan att de ska stänga av vattnet i huset. Tadaaaaa mellan de timmar jag har tvätttid :grin:
 
Och nu stör jag mig på att det verkar helt omöjligt att få tag i Post nord. Var nr 14 i telefonkö i typ 30 minuter. Inget hände :cautious: Samma med chatten. Inget avancemang alls där heller.
Jag har betalat moms för ett paket som därefter inte rört på sig på 1,5 vecka. Det står att det "hanteras av Postnord". Oklart vad denna hantering går ut på :cautious:
 
att remiss-svar kommer till mig uppsprättade :rage: trots att det är tydligt adresserat till mig (passerat kommunens postservice).
Sluta med det!
 
Två snubbar går förbi. Den ena till den andra: ”såg din exfru xxx häromdagen”.
Den andra mannen: ”jaha du menar madrassen”

Därefter skrattade han hysteriskt åt sin egen ”kvickhet”.

Jag var så nära att säga ngt men så kom bussen. Men alltså :wtf::wtf::wtf:
 
Kan inte jobbet stå för det om du ska använde skorna specifikt på jobbet? :)

Nix. Uniform får vi men inte skor. Förr fick man skor men det var så svårt att hitta ett fåtal modeller till alla så det togs bort.
Jag tycker att vi borde få skobidrag men det är inte aktuellt än.
Jag sliter ut ett par skor per år och då används de endast på jobbet. (Använder inte svarta sneakers privat. Jag föredrar färgglada skor :D )
 
Nix. Uniform får vi men inte skor. Förr fick man skor men det var så svårt att hitta ett fåtal modeller till alla så det togs bort.
Jag tycker att vi borde få skobidrag men det är inte aktuellt än.
Jag sliter ut ett par skor per år och då används de endast på jobbet. (Använder inte svarta sneakers privat. Jag föredrar färgglada skor :D )
Funkar inte med ny sula?
 
Nix. Uniform får vi men inte skor. Förr fick man skor men det var så svårt att hitta ett fåtal modeller till alla så det togs bort.
Jag tycker att vi borde få skobidrag men det är inte aktuellt än.
Jag sliter ut ett par skor per år och då används de endast på jobbet. (Använder inte svarta sneakers privat. Jag föredrar färgglada skor :D )
Mja, här kan man om man har bra tumme med persedelgubbarna få samma skor som de intagna får som permisskor, svarta och supersköna :angel:. Brukar kunna krana iväg ett par när jag behöver nya.
:), du kan väl fråga?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 810
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 803
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 046
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
4 665

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp