Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Värstingmigrän som gör att jag inte kan somna fast jag behöver. Kommer vara helt slut när klockan ringer i morgon. Har så ont att jag mår illa och medicinen har inte hjälpt mycket :yuck:
 
Jag stör mig på att jag ofta har så svårt att komma på vad jag ska skriva som ämne när jag skickar mail. Särskilt när det gäller folk som jag inte har mailat så mycket med innan.
 
Jag stör mig på mig själv som usel människa. I går skulle jag läsa Expressen, scrolla scrolla scrolla, första grejen jag klickade upp: Stormy Daniels i första intervjun om förhållandet med Trump. Scrolla scrolla scrolla igen, nästa grej jag klickade upp: Intervju med Peter Madsens förra älskarinna.

:meh:

DÅ vaknade jag till och gjorde nåt annat i stället.
 
Jag stör mig på att en av tjejerna i stallet hade fyllt kvällshinken hela vägen upp till kanten med varmt mash-vatten, olja och nyponpulver och ställt den uppe på kvällshyllan. Gissa vem som fick typ en liter kräkluktande vätska på sig vid fodringen? Inte ok :yuck: det lär ju inte heller gå bort i tvätten och det gick igenom fyra lager kläder så jag fick sån vätska i naveln till och med :wtf:
 
Jag stör mig på att en av tjejerna i stallet hade fyllt kvällshinken hela vägen upp till kanten med varmt mash-vatten, olja och nyponpulver och ställt den uppe på kvällshyllan. Gissa vem som fick typ en liter kräkluktande vätska på sig vid fodringen? Inte ok :yuck: det lär ju inte heller gå bort i tvätten och det gick igenom fyra lager kläder så jag fick sån vätska i naveln till och med :wtf:
Usch och blä :yuck: lider med dig!
Om jag någon gång i framtiden kommer att ha ett eget stall ska det vara förbjudet att ha blöt mat i hinkarna :devil:
Mvh stör sig på andras geggiga hinkar över huvud taget
 
Då kan du väl skriva några ord om vad mailet handlar om?
Jo, men det är ju det som är så svårt ibland! Att summera allt under ett ämne bara, särskilt när man tar upp flera olika saker i samma mail. Men det är inget större problem alltså, jag skickar en väldig massa mail varje dag och brukar inte ha så svårt för det, men vissa dagar (som igår) tryter inspirationen mer än andra ;)
 
Mest bara jag som stör mig på saker så jag stör mig vidare då ...

"Enligt Brå ökade antalet anmälda våldtäkter och sexuella ofredanden i fjol. 7 370 våldtäkter anmäldes, en ökning med 654 anmälningar eller tio procent. Sexuella ofredanden ökade med 3 procent till 11 000 anmälda brott och sexuellt tvång och utnyttjande ökade med 7 procent till 1 330. Antalet anmälningar om våldtäkt mot barn ökade med 17 procent. "
Det stör mig.
 
Att det inte finns sej att köpa i mataffären (en stor!)
Men drösvis av torsk i olika former och flera varianter av dem också. Att offra 10 cm av det utrymmet till sejen hade inte gjort någon skillnad alls.
Är det så omodernt? Eller varför har det blivit nästan omöjligt att få tag på de senaste åren?
 
Jag stör mig på att Ikea har online-shopping.
Jag behövde massa småkrafs, nu måste jag hämta ut och bära hem skiten. Nån som vet om kuddarna är vacumförpackade:meh::cautious:?
 
Mest bara jag som stör mig på saker så jag stör mig vidare då ...

"Enligt Brå ökade antalet anmälda våldtäkter och sexuella ofredanden i fjol. 7 370 våldtäkter anmäldes, en ökning med 654 anmälningar eller tio procent. Sexuella ofredanden ökade med 3 procent till 11 000 anmälda brott och sexuellt tvång och utnyttjande ökade med 7 procent till 1 330. Antalet anmälningar om våldtäkt mot barn ökade med 17 procent. "
Det stör mig.
Det är effekten av #metoo. Skitbra och inte ett dugg störigt! Bort med mörkertalet!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 240
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 661
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 857
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
5 722

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp