Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovkuddar är väl ganska hårt förpackade iaf om det är såna du beställt?
KAN ju hända att de råkat skicka ett bord istället dock! Det gjorde de när jag beställde ett täcke :D

Mängder mest kuddar, några lampor, gardiner och kanske en matta? Eller två? Och massa annat MÖG. Är det ett bord vägrar jag ta emot paketet.


Jag skulle ha en klädstång till mina garderober. Enbart det.
Vem vill ha bara hyllplan liksom?
 
Mängder mest kuddar, några lampor, gardiner och kanske en matta? Eller två? Och massa annat MÖG. Är det ett bord vägrar jag ta emot paketet.


Jag skulle ha en klädstång till mina garderober. Enbart det.
Vem vill ha bara hyllplan liksom?
:rofl: Jag brukar undra vad det är för folk som inte klarar av att gå på ikea utan att komma ut med ett länsat konto. Jag tror jag vet nu :angel:
 
Jätteirriterad på att jag sovit dåligt två nätter i rad. För en som är bortskämd med att sova djupt och ostört 8-9 timmar per natt är det här ytterst ovant :arghh: Vaknar en gång i timmen och drömmer bara om stress och bråk :banghead:
 
Mest bara jag som stör mig på saker så jag stör mig vidare då ...

"Enligt Brå ökade antalet anmälda våldtäkter och sexuella ofredanden i fjol. 7 370 våldtäkter anmäldes, en ökning med 654 anmälningar eller tio procent. Sexuella ofredanden ökade med 3 procent till 11 000 anmälda brott och sexuellt tvång och utnyttjande ökade med 7 procent till 1 330. Antalet anmälningar om våldtäkt mot barn ökade med 17 procent. "
Det stör mig.
Det är väl bra att fler anmäler …?
 
Mest bara jag som stör mig på saker så jag stör mig vidare då ...

"Enligt Brå ökade antalet anmälda våldtäkter och sexuella ofredanden i fjol. 7 370 våldtäkter anmäldes, en ökning med 654 anmälningar eller tio procent. Sexuella ofredanden ökade med 3 procent till 11 000 anmälda brott och sexuellt tvång och utnyttjande ökade med 7 procent till 1 330. Antalet anmälningar om våldtäkt mot barn ökade med 17 procent. "
Det stör mig.
Hur i hela fridens namn kan det här vara något att störa sig på? :confused::confused::confused:
 
Att klänningen jag tänkte ha på påsk inte hinner komma :( Jag beställde den i lördags, och butiken har inte skickat den förrän idag :down::arghh:
 
Två väldigt vackra kvinnor i mitt Instaflöde som kommenterar varandras väldigt frekventa bilder varje gång med ”Men herregud vad du är snygg!! :love: :heart”, ”Men åh tack älskling ska du säga!! :heart :heart :heart”, ”Alltså VACKRA DU! :love:”, ”Men du då! :heart” osv osv osv.

:turd:
 
Två väldigt vackra kvinnor i mitt Instaflöde som kommenterar varandras väldigt frekventa bilder varje gång med ”Men herregud vad du är snygg!! :love: :heart”, ”Men åh tack älskling ska du säga!! :heart :heart :heart”, ”Alltså VACKRA DU! :love:”, ”Men du då! :heart” osv osv osv.

:turd:

Haha, jag tål inte riktigt sånt där. Har klarat mig bra undan det egentligen, förutom vid något tillfälle då jag umgicks en del med en tjej som var i utkanten av den typen av masspsykos, och därmed förekom i hennes flöde. Då var det "Åh bejb vad snygg!" på vad man än postade (fast det här var före instagram, hoppas de taggat ned något nu med ålderns rätt :angel:)
 
Haha, jag tål inte riktigt sånt där. Har klarat mig bra undan det egentligen, förutom vid något tillfälle då jag umgicks en del med en tjej som var i utkanten av den typen av masspsykos, och därmed förekom i hennes flöde. Då var det "Åh bejb vad snygg!" på vad man än postade (fast det här var före instagram, hoppas de taggat ned något nu med ålderns rätt :angel:)

Haha det är hemskt, tog mig äntligen tid att avfölja båda. Nog att man kan kommentera en väns foto/selfie någon gång men varje gång? Sen "men du då" och så går det runt sådär på ungefär 5 selfies i veckan. Snacka om klubben för inbördes beundran.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 254
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 668
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 859
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
5 726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp