Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har också fått vänta länge när jag beställt därifrån, men till slut kom paketet!
Undviker dem sedan dess, Ankys eller vad det heter är min go to för le mieux👍
Ah men iaf goda nyheter att det kommer. Dom byxorna finns inte på andra ställen än horze som tar mycket mer betald för dom så känner jag kan vänta. Men då vet man iaf att det är låååång väntetid
 
Har någon tips på ett par riktigt bra ridtights eller moderna ridbyxor som är mörkgröna? Funderar på att matcha mörkgrönt med min beigerutiga tävlingskavaj :)
 
Har någon tips på ett par riktigt bra ridtights eller moderna ridbyxor som är mörkgröna? Funderar på att matcha mörkgrönt med min beigerutiga tävlingskavaj :)
Fager, tyvärr har jag inte testat dom, men har stått och känt på dom och dottern har deras kavaj som hon är väldigt nöjd med. Kanske någon annan har bättre recension :D
 
Har någon tips på ett par riktigt bra ridtights eller moderna ridbyxor som är mörkgröna? Funderar på att matcha mörkgrönt med min beigerutiga tävlingskavaj :)
Tror haybum har gjort gröna, och liwa performance men vet inte om dom har lagt ner för just nu kan man inte beställa. Huruvida nåt av dom är tillräckligt mörka vet jag dock inte
 
Har någon tips på ett par riktigt bra ridtights eller moderna ridbyxor som är mörkgröna? Funderar på att matcha mörkgrönt med min beigerutiga tävlingskavaj :)
Jag har tittat mycket på de gröna tightsen från bohemian. Tycker att nyansen är fantastisk. Vet inte hur dom är i övrigt däremot.
 
'Ja, jättefin färg! Och rea just nu!
Jag letar efter en snygg kavaj i den nyansen. Tycker att allt jag hittar saknar något eller är lite off i färgen.

Fusk med rea. Jag har halvt köpstopp just nu. Får i stort sett bara köpa saker som behövs till nya stallet fram tills att vi är på plats där.
 
Jag letar efter en snygg kavaj i den nyansen. Tycker att allt jag hittar saknar något eller är lite off i färgen.

Fusk med rea. Jag har halvt köpstopp just nu. Får i stort sett bara köpa saker som behövs till nya stallet fram tills att vi är på plats där.
Fager har en grön, men tror den är lite mattare? Snygg är den iaf
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
737
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 462
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 400
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 983
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp