Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tränset jag beställde den 9e juli kom igår! Äntligen! Men tyglarna var fortfarande inte med... så de får jag vänta ännu längre på. Jag är måttligt trött på det hela :meh:

Sadelgjorden jag beställde för en vecka sedan visade sig också vara restnoterad och har en beräknad leveranstid på 4-6 veckor... Vilket flyt jag har! :cautious:
 
Fyndade denna tävlingskavaj från pikeur. Svart med roseguld. Vi har roseguld stigbyglar och rose guld hjälm från kask. Så vi kör på "hvis vi ikke kan vinde så kan vi skinne" 😅👌 den satt som ett smäck. Kände mig orolig för storlek när jag beställde då pikeur kan vara kluriga i storlekarna för mig. Men så snygg. (Och ursäkta dom fina Nike leggins men hemma kontor idag) 😳
 

Bifogade filer

  • 20230825_115117.jpg
    20230825_115117.jpg
    205,1 KB · Visningar: 105
Fyndade denna tävlingskavaj från pikeur. Svart med roseguld. Vi har roseguld stigbyglar och rose guld hjälm från kask. Så vi kör på "hvis vi ikke kan vinde så kan vi skinne" 😅👌 den satt som ett smäck. Kände mig orolig för storlek när jag beställde då pikeur kan vara kluriga i storlekarna för mig. Men så snygg. (Och ursäkta dom fina Nike leggins men hemma kontor idag) 😳
Jag har en lika, också köpt på rea! Den är jättefin och sitter perfekt! 😍 👌🏻
 
Tränset jag beställde den 9e juli kom igår! Äntligen! Men tyglarna var fortfarande inte med... så de får jag vänta ännu längre på. Jag är måttligt trött på det hela :meh:

Sadelgjorden jag beställde för en vecka sedan visade sig också vara restnoterad och har en beräknad leveranstid på 4-6 veckor... Vilket flyt jag har! :cautious:
Men jösses! Vad är det för dåligt företag?

Hoppsan. Nu ser jag att det var restnoterat
 
Men jösses! Vad är det för dåligt företag?

Hoppsan. Nu ser jag att det var restnoterat
Ja, ÅF har ju inte fått varorna från tillverkaren. Men nåt fel måste det ha blivit för alla andra ÅF fick hem varor när tillverkaren fått hem ny leverans från fabrik. Men inte den ÅF jag köpte av såklart 🤪 För tränset iaf. Sadelgjorden var slut från tillverkaren och beräknas komma om 4-6v. Men där var ÅF (ej samma som tränset) jäkligt snabb med att informera om detta så det känns lugnt.
 
Ja, ÅF har ju inte fått varorna från tillverkaren. Men nåt fel måste det ha blivit för alla andra ÅF fick hem varor när tillverkaren fått hem ny leverans från fabrik. Men inte den ÅF jag köpte av såklart 🤪 För tränset iaf. Sadelgjorden var slut från tillverkaren och beräknas komma om 4-6v. Men där var ÅF (ej samma som tränset) jäkligt snabb med att informera om detta så det känns lugnt.

Vill du dela med dig av företaget?
Enda sajten jag haft sen leverans från är H*rze. Kommer aldrig mer köpa därifrån. ”Byggde om lagret” var argumentet. Skiter jag fullständigt i faktiskt.

För övrigt suger det i shoppingtarmen överlag här. Jag brukar vara ganska återhållsam. Vill fynda och kollar marketplace. Hittade tre par zaczess byxor för 250kr/st. Men personen i fråga hade konstigt namn. Alltså inget fullt namn. Tex om jag skulle heta Sofia Thelin tex, så står det i stil med Sof The. Vågar inte…
(Jag varken heter det och det var inte heller namnet på personen som sålde dem).
 
Vill du dela med dig av företaget?
Enda sajten jag haft sen leverans från är H*rze. Kommer aldrig mer köpa därifrån. ”Byggde om lagret” var argumentet. Skiter jag fullständigt i faktiskt.

För övrigt suger det i shoppingtarmen överlag här. Jag brukar vara ganska återhållsam. Vill fynda och kollar marketplace. Hittade tre par zaczess byxor för 250kr/st. Men personen i fråga hade konstigt namn. Alltså inget fullt namn. Tex om jag skulle heta Sofia Thelin tex, så står det i stil med Sof The. Vågar inte…
(Jag varken heter det och det var inte heller namnet på personen som sålde dem).
Skickade pm till dig :)
 
Jag har beställt massa saker 😁
Bla fina rosa hinkar till boxen, förvaringsgrejer till transporten och en portabel sadelhängare som jag kan sätta på boxväggen, jag gillar att kunna plocka fram alla saker innan jag tar in hästen.

Har även beställt terrängskydd, valde Shires och en ny vinterjacka till mig. I bilen ligger även två nya schabrak och nästa vecka ska jag till Ikea och köpa regnbågspåsar 🏳️‍🌈
 
Vill du dela med dig av företaget?
Enda sajten jag haft sen leverans från är H*rze. Kommer aldrig mer köpa därifrån. ”Byggde om lagret” var argumentet. Skiter jag fullständigt i faktiskt.

För övrigt suger det i shoppingtarmen överlag här. Jag brukar vara ganska återhållsam. Vill fynda och kollar marketplace. Hittade tre par zaczess byxor för 250kr/st. Men personen i fråga hade konstigt namn. Alltså inget fullt namn. Tex om jag skulle heta Sofia Thelin tex, så står det i stil med Sof The. Vågar inte…
(Jag varken heter det och det var inte heller namnet på personen som sålde dem).
En indikator brukar vara namnet dubblerar. Typ Nina Nina eller Ida Ida.

Vanligtvis skumt.
 
Jag är ju hästlös sen några år (snart fyra..), och längtar halvt ihjäl mig efter att ha häst igen. Såatteh.. jag har köpt en sadel! :angel:Jag är skitglad och har ögonen öppna efter iaf en till (samma märke, annan modell) ifall det dyker upp en någorlunda i närheten. :laugh:

Inte så himla märkligt som det låter. Lite, men inte väldigt. Imo. Det är en bomlös (Sensation), och jag ämnar behålla den/dem typ för alltid den här gången - skönaste bomlösa sadeln jag suttit i (och ärligt talat, en av de skönaste sadlarna jag haft. Inte  den skönaste, men bland de skönaste iaf). Jag har haft två olika modeller, och ångrar sen länge att jag sålde dem (även om det var ett vettigt beslut då!). En present, och ett löfte, till mig själv!
 
Märker du av tveksamheter från köpare?

Välj något annat sätt att vara lite anonym. Jag har fått många skumma känslor kring tex Jennifer Jennifer.

Synd om man tror du är en skummis. :o
Nej jag har inga problem att presentera mig med fullt namn i privata meddelanden, använder ju swish och är noga med att ha bra kontakt innan (bilder mm) :)
Finns lite bilder på min profil, jag har några vänner osv.

Använder första bokstäverna i mitt för- och efternamn, men de råkar vara lika.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 930
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 474
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 858
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp