Bukefalos 28 år!

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 19 <3

*kl*

Kan man få huvudvärk av minskat koffeinintag? dricker inte kaffe och har i ett försök att bli lite nyttigare minskat cola intaget drastiskt. har en fruktansvärd skallavärk. slump?
 
Nu har jag syndat. Dagens intag har ändå varit betydligt mindre än en normal dag,.
Går koffein över i bröstmjölken?? dags att googla..
 
Ja ja, snacka på ni om era jädra träffar - jag och Emmah ska minsann dejta imorgon sådeså :D

Jepps, det ska bli trevligt! Längtar som tusan till i sommar också och våran STORA vårmammeträff!

Måste därför säga Godnatt till er tokiga tösabitar så jag får min skönhetssömn, vill ju inte skrämma slag på folk :D

Armani__
Tycker du hade bra skäl att inte åka till skolan idag, ibland är det bara inte meningen att saker ska gå som man vill!
 
Jo men det tror jag att koffein gör till viss del iaf.

Kan inte sova, är pigg som en mört. Väldigt ovanligt, jag som somnar bara jag ser huvudkudden.
Ska på julbord med en leverantör imorgon och känner inte alls för det. "Stackars" Isabella som brukar sluta halv två får gå till tre imorgon. Får lite dåligt samvete faktiskt fast jag inte borde ha det. Jaja lär ju inte somna med fånen i handen iaf...
Natti natti
 
Muppus-Michelleaus är fortfarande vaken, tänk så värdelöst! Klockan den ringer 5.30 och kroppen min har inga tendenser på att vara trött. Hungrig börjar jag däremot bli men gå upp mitt i natten för att äta gör jag bara inte, någon måtta får det lov och vara ;)
 
Klart du vågar komma! Vi är jättesnälla allihopa! :idea:

Kl
Vi ska vara på dagis om 1:15 h och Vilgot sover fortfarande. Albin ligger och äter mat och jag skriver till er! :D V var vaken ganska länge inatt, så det är nog inte så konstigt att han är trött.
 
Jo det gör det. Jag har en kompis som vinkade i sig kaffe när hennes dotter var liten. De kunde inte förså varför dottern inte sov mer än några timmar per dygn..... Tills hon bytte till koffeinfritt kaffe :D
 
Maken får huvudvärk på helgerna om han inte dricker kaffe. Vår kaffekokare står nämligen på hans initiativ i en garderob och jag dricker inte kaffe. Så konsumtionen de dagarna är väldigt låg. Så nu mer tar han en morgonpromenad för att gå och köpa kaffe.
 
Muppus-Michelleaus är fortfarande vaken, tänk så värdelöst! Klockan den ringer 5.30 och kroppen min har inga tendenser på att vara trött. Hungrig börjar jag däremot bli men gå upp mitt i natten för att äta gör jag bara inte, någon måtta får det lov och vara ;)

You and me, babe. Hade också en såndär dryg natt när jag inte alls kunde somna förrän.. vet inte, kollade på klockan vid 01, tror jag nästan slumrat till mot 02 när H ville flytta över.
 
På årsdagen av vår första tråd så skulle vi kunna skriva ytterligare ett inlägg i varje tråd och på så is ta över hela förstasidan på förälder ;).
 
Idag ska jag och T till en ortoptist. Dagis har gnällt över att de tycker att hon ser dåligt så nu skall vi få det kollat. Men igår sa de även att de tycker att hon hör dåligt. Är det någon som vet risken för att hörselkollen på BB ger felaktigt resultat?
 
Theo vaknade kl 01.02 och gick inte få att somna i sitt rum själ igen så jag sov där inne med honom till kl 5, sen flyttade jag (med nöd å näppe, inte så lätt när man är lite osmidig att vara smidig) över till våran säng och någongång mellan 5 och 8 kom han över till oss!
 
+ Aneka, Michellan.. hehe, jag vette katten om jag vågar. Men, jag skall iaf göra ett helhjärtat försök OM vi är hemma. Vår skåneresa blev ju flyttad till nyår istället för nu.

Nåväl, barnen är på dagis, och jag skall köra iväg med katten till veterinären.. Det är Coonisen som skall bli rakad. Stackarn. Han ser inte klok ut sen :cry:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
71 415
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 659
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 405
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 156
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp