Bukefalos 28 år!

Tacksamhetstråden!

Sv: Tacksamhetstråden!

Åh, enormt stort jättegrattis!! :)
 
Sv: Tacksamhetstråden!

Tacksam över att jag och min familj mår bra och är friska och att jag har dem vid min sida. Och tacksam över fina vänner och att jag får leva här på jorden just nu.
 
Sv: Tacksamhetstråden!

Jag är tacksam för att världen är så satans snygg!!!!!!!!!! Sen mer specifikt tacksam nu för att jag klarade två tentor + körkortsteori och uppkörning inom loppet av två veckor
 
Senast ändrad:
Sv: Tacksamhetstråden!

Jag är tacksam för att ha en sambo som inte bara är rolig, snygg och intelligent utan som också orkar med mina fel och brister. Jag är tacksam över att jag har så härliga djur och att vi har kul tillsammans för det mesta.

Jag är dessutom väldigt glad över att vi bor i vårt drömhus och att jag, efter en lång period av sjukskrivning och olika arbetsträningsåtgärder, kommer att få en anställning från och med första juli. Till råga på allt är det ett jobb som passar mig perfekt. :bump:
Åh men supergrattis!!! fy tusan vad underbart!
 
Sv: Tacksamhetstråden!

Idag är jag glad över att jag går på semester om två dagar! :D

Även om det just nu känns rätt overkligt.
 
Sv: Tacksamhetstråden!

Grattis!

kl

Jag har svårt att säga att jag är tacksam gentemot något, en händelse eller så, eftersom det låter som om att jag tror på någon form av öde. Men jag är enormt tacksam gentemot min pappa, som ställer upp för mig så himla mycket både praktiskt och ekonomiskt nu när jag går hemma i en depression och inte klarar av livet, och gentemot en av mina goda vänner som orkar hjälpa och lyssna och förstå även när jag gråter så att orden knappt är hörbara. Både de och jag vet att de skulle ha det bättre om jag försvann, och därför är jag väldigt tacksam för att de inte säger det rätt ut utan ändå försöker hjälpa, trots att de inte vinner något på det.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 334
Senast: hollypolly
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
19 501
Senast: Stefffie
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 221
Senast: Sasse
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 406
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp