Tävlingar 2016

Vinslöv here we come!:bump: Groomade lite igår, fix o trix med vinterman som såg värre ut än en shetlandsponny från Wales...:arghh: Men snyggt blev det så nu är det upp till Ungen att rida väl också...:devil: Tidig morgon, vi åker 0330....:banghead:

Det går väl an om man inte ska rida själv, ungen kan ju sova på både dit och hemresan.
 
Jag har anmält mig och taxen till Hippo Cup. Nej, jag vet att det inte är en tävling men det är nog så nära tävling vi kommer under rådande omständigheter. Fast jag kanske skulle skapa en tråd som heter "Träningstävlingstråden 2016"? Vi har ju lite brist på trådar i det här forumet. :devil::laugh:
 
Jag ska till Mantorp i helgen. Spontan anmälan som jag bittert fått ångra genom att ha en dressyrtid 07.37!!! Trots att jag bara har ca 50 minuters resväg dit kommer det ju innebära att jag får åka mitt i natten. Jag som inte är någon morgonmänniska :banghead:
 
Vi åker inte till Vinslöv, ska ju iväg o hoppa med Prinsessan då, men däremot blev det ju ett kanondatum för Udden istället så planerna är att debutera henne där!:bump:
 
Vi åker inte till Vinslöv, ska ju iväg o hoppa med Prinsessan då, men däremot blev det ju ett kanondatum för Udden istället så planerna är att debutera henne där!:bump:

Jag kanske åker dit. Vi får se! Vinslöv har ju så fina tävlingar och jag är ändå ledig! . Åker inte till Eketorp helgen efter Gärds som jag hade tänkt från början då det blir jäkligt mkt tävlande i maj ändå.
 
Ja det är jättefina tävlingar men vi har ju redan anmält till Mantorp dubbla helger för ponnyn och en för Bo så det får bli så. Är ju dessutom väldigt mycket längre för oss till Vinslöv.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: ufot
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 888
Senast: corzette
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 322
Senast: Rosett
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 357
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp