Tävlingar 2016

Össjö har 16 April.

Ja då går det definitivt inte då lilla kraken grå fortfarande vilar... Han är förhoppningsvis i form till stilterrängen i Hermanstorp 1 maj och inleder den helgen med hoppning i Falkenberg på fredagen!

Måste tyvärr ut på mer hoppning tråkigt nog...
 
kl
Och vi åker till Vinslöv efter helgens bravader i Mantorp... Bo går 100 klass och Påwnien får följa med o hoppa H100 också för att reparera ett ev dåligt självförtroende efter helgens tävlingar i Mantorp.
 
Jag skulle gärna anmäla mig till årets först Salty cup. Men i tdb står det att den öppnar för anmälan samma kväll som den har varit. O_o :eek:

@Lady_S kanske kan ordna till det. :angel:
 
Jag skulle gärna anmäla mig till årets först Salty cup. Men i tdb står det att den öppnar för anmälan samma kväll som den har varit. O_o :eek:

@Lady_S kanske kan ordna till det. :angel:
Klart jag kan! :D

Jag satte det datumet för att alla skulle förstå att jag inte bestämt vilket datum den öppnar. ;) Men jag håller med om att det börjar bli dags att ändra...

/Lady_S
 
Klart jag kan! :D

Jag satte det datumet för att alla skulle förstå att jag inte bestämt vilket datum den öppnar. ;) Men jag håller med om att det börjar bli dags att ändra...

/Lady_S

Ha! Du satte det datumet för att göra alla oss planeringsfreak hysteriska. :p

Jag är mest lur på vilken dag som det är ponny och vilken som är häst.

I år ska jag vara duktig och lyssna på mig själv, så det blir bara träning och inga läskiga tävlingar. :nailbiting:
 
Får jag också vara med trots att jag och hopphästen bara ska rida pay n cross?

Björbäcks rf har satt ihop en snäll liten bana (förhoppnngsvis) så jag ska se om gammelgubben hoppar eller om han lägger mig i graven?
Som tur är för mig och antagligen lätt besvikelse för andra så finns det inget vatten.
Tycker att fälttävlan verkar jätteskoj men har problem med vattenhinder, hästen är lite tittig och jag har aldrig satt min fot på en dressyrbana.
 
Får jag också vara med trots att jag och hopphästen bara ska rida pay n cross?

Björbäcks rf har satt ihop en snäll liten bana (förhoppnngsvis) så jag ska se om gammelgubben hoppar eller om han lägger mig i graven?
Som tur är för mig och antagligen lätt besvikelse för andra så finns det inget vatten.
Tycker att fälttävlan verkar jätteskoj men har problem med vattenhinder, hästen är lite tittig och jag har aldrig satt min fot på en dressyrbana.

Klart! Här är alla välkomna!! :D
 
Suck fick ställa in Strömsholm pga ekonomin. Får hålla mig till Skåne ;) planerar att rida Gärds, Dagsform, Kalundborg, Össjö, Flyinge och Hovdala
 
Inte konstigt alls med tanke på vad de tar i anmälan. Sen tillkommer ju uppstallning och boende, mat mm= sanslöst dyrt.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
477
Senast: ufot
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 888
Senast: corzette
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 322
Senast: Rosett
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 357
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp