Tävlingar 2016

Japp, det gjorde jag. Jag tycker att den var bra, som alltid. :) Jag gillar Botkyrka, annars hade jag inte åkt så långt två gånger om året. ;) Tiden var snålt tilltagen, dock. I min H90 var det ingen som klarade tiden och i den andra (som gick efteråt) var det bara några få... Jag har bara film på åtta hinder i mitten, är det intressant?

/Lady_S
Såg den ut som i våras ungefär?
 
Givet blir man ju väldigt sugen på att tävla nu när man inte ska... Men jag ska hålla mig till min plan och bara rida hoppning nu fram till våren och KOMMA UT på hopptävling oxå, har ju faktiskt aldrig startat en ren hopptävling på Grå än! Nåja vi hade en jättespännande hoppträning i går YEY :meh:
 
Givet blir man ju väldigt sugen på att tävla nu när man inte ska... Men jag ska hålla mig till min plan och bara rida hoppning nu fram till våren och KOMMA UT på hopptävling oxå, har ju faktiskt aldrig startat en ren hopptävling på Grå än! Nåja vi hade en jättespännande hoppträning i går YEY :meh:
Jag ska kolla dressyrbanorna om du kollar hoppbanorna då....:sneaky:
 
Inget alls. Skulle bara kolla hurpass svår 90 banan var. Den var inte svår.;)
Det var ju kul att du inte tyckte det för när den banan diskuterades i våras så skrev du att du inte gillade när det kom typhinder som bank och grav så tidigt i banan som här men då ser du ju att det inte är så knepigt. :)
 
Det var ju kul att du inte tyckte det för när den banan diskuterades i våras så skrev du att du inte gillade när det kom typhinder som bank och grav så tidigt i banan som här men då ser du ju att det inte är så knepigt. :)
Var inte det 100 klass banan vi pratade om då? Och grav minns jag men bank undrar jag om jag diskuterat, tycker det är ett lätt hinder.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
487
Senast: ufot
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 912
Senast: corzette
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 325
Senast: Rosett
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 366
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp