Bukefalos 28 år!

Tävlingar 2016

Domaren var idel solsken idag :D Och Vinslöv var en väldigt mysig tävlingsplats tycker jag (första gången jag var där, har inte haft anledningen att åka så långt tidigare ;) ), god mat (!), nära till allt på tävlingsplatsen och super med högtalarna så att även jag utan sällskap kunde ha koll på vad som skedde.

Lille korven verkade inte superimponerad över höjden i hoppningen men slutade glatt på dressyrstraffen ändå idag :)
 
Tack snälla @Novali01, nu laddar vi vidare med de två sista tävlingarna :)

Haha @Gabby_Ossi japp, ni som vet vet ju redan o viktigast är ju att vi är nöjda ;)
Aha, du rider Dagstorp också? Jag har ju bestämt att Tågarp blir sista....är ju sanslöst drygt att gå upp 0420 som jag gjorde i lördags men när man väl är där, solen skiner, det var varmt o skönt då vill man ju bara fortsätta att rida massor av tävlingar till!!!:bump::bump:
 
Aha, du rider Dagstorp också? Jag har ju bestämt att Tågarp blir sista....är ju sanslöst drygt att gå upp 0420 som jag gjorde i lördags men när man väl är där, solen skiner, det var varmt o skönt då vill man ju bara fortsätta att rida massor av tävlingar till!!!:bump::bump:

Jag har fått starttid 8.30 i Tågarp! :eek: 3 h att köra. Det betyder att jag måste stiga upp innan jag har gått och lagt mig! :meh:

Löser det med att åka till Skåne dagen innan istället. :cool:
 
Haha @Novali01 tack för hjälpen ;)
Han går Dagstorp och Strzegom är tanken. Inte Tågarp tyvärr och det var därför vi red Vinslöv, han kan bli lite spänd om han inte tävlar regelbundet.
Gick också upp kl 4 i söndags, inte särskilt motiverande att tävla då :p

Tack @Marvin!
 
Ja vi åker ju också dagen innan, tillbringar hela helgen i Skåneland då jag rider på lördag o Ungen på söndag. Känns helt underbart att kunna koncentrera sig på sin egen ridning ena dagen o på henne dag 2. Har bestämt att inte rida på samma tävlingar nästa år då det blir alldeles för splittrat för mig.

@Murray Ok då ses vi inte förrän nästa år!:(
 
Åh herre... en annan bor ju i skåne och har nära till många tävlingar men tänkte de kunde ju typ va kul o åka till andra ställen men får ångest för typ 20mil :D
 
Jag har min tdb-sökning inställd på 250 km. Men jag åker ju längre söderut än norr/västerut.
Har ingen km inställning alls på min tdb men åker inte längre norrut än Åkerbo och Örebro. Väljer 10 ggr hellre en skånetävling än uppåt men vi har långt till Skåne, minst 30 mil typ Vinslöv och Össjö och 40 mil till de flesta. Össjö och Vinslöv åker vi över dagen men övriga skånetävlingar kräver övernattning.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: ufot
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
16 178
Senast: corzette
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
470
Senast: hamilton1
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 387
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp