Testagramtråden!

Och nu har jag hämtat ut månadens låda. Jag är faktiskt NÖJD med hela lådan :) Det är bara en grej (extra grejen) som jag inte kommer testa, för jag har inte vad som krävs :p
 
Gillade denna låda, välfylld och roliga saker. Bara en grej jag inte gillade men mest för att jag inte kan använda den, men kan ju ge bort den.
 
Jag misstänker att vi inte kommer testa samma produkt :D

Två av de har jag tänkt att köpa ändå, så det var perfekt!
 
Testagram blev dubbel överraskning den här månaden! Fick avi där det inte framgick att det var testagram så blev överraskad verkligen. Dock kändes lådan lite "tom" men var nog för det var inte så stora produkter i. 1 av grejerna tror jag dessutom vi fått förut för några månader sedan :(
 
Testagram blev dubbel överraskning den här månaden! Fick avi där det inte framgick att det var testagram så blev överraskad verkligen. Dock kändes lådan lite "tom" men var nog för det var inte så stora produkter i. 1 av grejerna tror jag dessutom vi fått förut för några månader sedan :(

Jag var inte alls imponerad denna gång kan jag säga.
 
Testagram blev dubbel överraskning den här månaden! Fick avi där det inte framgick att det var testagram så blev överraskad verkligen. Dock kändes lådan lite "tom" men var nog för det var inte så stora produkter i. 1 av grejerna tror jag dessutom vi fått förut för några månader sedan :(

Blev inte heller impad av denna!
Chokladen
fick vi ju fast en annan variant förra månaden väl? Den gillade jag inte...

Hoppas nästa blir bättre annars hoppar jag av ett tag.

Synd att januariboxen blev såhär, kul för de som fått testagram i julklapp när första lådan blir halvdan?
 
Blev inte heller impad av denna!
Chokladen
fick vi ju fast en annan variant förra månaden väl? Den gillade jag inte...

Hoppas nästa blir bättre annars hoppar jag av ett tag.

Synd att januariboxen blev såhär, kul för de som fått testagram i julklapp när första lådan blir halvdan?
Ja en annan variant av den, gillade heller inte den. Får se om denna är bättre.
[
Även ansiktskrämen har vi fått en liknande av fast en annan doft eller nått sånt tidigare under hösten...
Har inte bestämt mig om jag ska pausa de 3 månader jag kommer bo på annan ort, eller om jag ska byta adress tillfälligt, men ska det vara så här kasst, kan jag lika gärna vara utan...
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 542
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
322
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 074
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 565
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp