Bukefalos 28 år!

Testagramtråden!

Jag är överlag nöjd med aprillådan. Men son vegan kommer jag att ge bort en hel del av den, men den kändes ändå prisvärd
 
De två som var från samma företag, en påse gick ut i datum för 2 dagar sen.... dålig stil! Inte speciellt nöjd, två grejer gillade jag :/
 
Räknar med att folk har hämtat sina lådor nu, ni som får dom till posten. Fick min i måndags.
Huuuurk åt den torkade biffen. Vad tusan? Nu är jag visserligen bortskämd med hemtorkat men.. Nä. Andra har jag inte provat ännu.

Tyckte förresten det var jättekul, posten svängde förbi på gården och när jag tog in lådan till sambon så sa han bara hähähä, jaha, nu har du fått massa godis! Och tyckte det var skitkul eftersom jag just börjat med LCHF. Men sedär det var förutom (ännu mer) lakrits ett väldigt bra innehåll för mig :D
 
Biffen var den som hade gammalt datum för mig så den vågade jag inte smaka, men korven var ingen höjdare, hade nog vart god om den hade vart mer krispig... Drickan var god, fick grapefrukt, vet inte om man fick olika. Dom skålarna var goda, annars var det bara skit enligt mig :yuck:
 
Oj!! Såg att mina har gått ut nu. Var det kankse därför min biffpåse smakade äckel också? Brukar kunna äta grejer med utgånget datum, är inte så noga annars.

RIKTIGT dålig stil av testagram om de nu ska börja få in saker med kort datum för att skicka ut till kund.

Däremot handlar jag gärna på matsmart som säljer produkter som har gått ut/ snart går ut. Finns ingen ålder på en påse ris :D Men då är det ju rejält billigt också och man vet själv vad man köper..

INTE okej testagram, inte.
Dessutom påstår dom på facebook att produkter som torkat kött har kort datum? Alltså att torka kött är ju en äldre konserveringsmetod, vårat hemmatorkade kött håller evigheter utan att ändra smak eller utseende.. Väldigt konstig ursäkt där tycker jag.
 
Biffen var den som hade gammalt datum för mig så den vågade jag inte smaka, men korven var ingen höjdare, hade nog vart god om den hade vart mer krispig... Drickan var god, fick grapefrukt, vet inte om man fick olika. Dom skålarna var goda, annars var det bara skit enligt mig :yuck:

Ja jag fick iallafall citron och fläder, gillar inte fläder men den ar ändå drickbar :) Fast inte i några mängder på LCHF. Skulle nog inte direkt köpa den men jag antar att den är menad som groggvirke och sånt behöver jag inte..
 
Jag ska faktiskt höra av mig till företaget som har de torkade sakerna och klaga. Dom såg kanske chansen att bli av med lite utgånget :devil:
 
Jag gillade drycken fick citron/fläder. Resten har jag inte hunnit smaka så mycket av och dessutom är jag dunderförkyld så smaklökarna verkar ha somnat av ;) Kanske ska testa de torkade sakerna då om smaken ändå är borta ;)
 
Jo jag har skrivit till testagram på fb, och fick svaret att det hade blivit fel i den leveransen så det var bara att höra av sig till kontakt@testagram så skulle dom hjälpa en :)
 
Fast egentligen så är man inte värst sugen på en ny påse biff.. Den smakade ju ändå inte bra. :D Hade gärna tatt en påse brödmix istället.
 
Fast egentligen så är man inte värst sugen på en ny påse biff.. Den smakade ju ändå inte bra. :D Hade gärna tatt en påse brödmix istället.
Haha lite så känner jag med :p inte för att jag vill ha en ny bröd mix men onödigt att få en ny biff när jag troligtvis inte kommer äta den :p
 
Det ena torkade köttet gillade vi (nötkött m peppar), det andra var trist (knapriga fläskchips). De där "knäckebrödschipsen" var helt okej också. Det mesta gick väl ner här, men ingen av sakerna hade jag köpt själv i butik.
Tycker inte direkt lådan var prisvärd heller, så jag ska nog avsluta min prenumeration. Ger det en chans till.
 
Fick grape/blodläsken och den var ok fast jag ej gillar grape. Läste att vissa fått citron/fläder- det hade jag älskat!

Läste nu att några fått dåliga datum på torkade köttet (jag fick kött o kyckling). Jag gav bort mina igår, kollade aldrig datumen! :O

Lakritsen var god, men de i förra paketet var ännu godare ;-)

Stenåldersmixen är inte min grej alls!

Rågchipsen var helt ok!

Asken hade jag sen innan, ätbart.

Både nöjd o icke.... Testar en sista tror jag då det ändå är rätt spännande ;)
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 202
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 183
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 655
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp