Bukefalos 28 år!

The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Åh gud, detta spelet är ju ett måste ha!
Har bara en fråga, räcker det att ha de tidigare spelen installerade på datan utan att ha cd till dem och köpa detta nytt och installera? Eller måste man ha en "gammal" cd-rom med? Syrran var så vänlig att reva sönder hela cd då hon var arg på min bror (och hur det hängde ihop med mitt spel är fortfarande okänt)
 
Sv: The sims 3, husdjur

Jag behövde inte sätta in skivan för grundspelet när jag installerade husdjur (har inga andra expansioner).
Här är en användbar länk för dig för övrigt, ifall du skulle behöva formatera om datorn eller så någon gång så kommer du åt spelet du har ändå:
http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/416983.page
(du måste vara inloggad på thesims3.com och ha svenska som språk)
 
Sv: The sims 3, husdjur

Tack så mycket för länken! Köpte spelet igår så får hoppas att det fungerar nu! Annars hade jag visst en vän som hade något tidigare spel så i värsta fall får jag avinstallera det existerande och instellera om :)
 
Sv: The sims 3, husdjur

Nej det behöver du inte. Det enda som krävs är att man har grundspelet. Sedan spelar det ingen roll om du har eller inte har något av de andra spelen.
Men om du köper det genom orgin (alltså "ladda-ner-köpa") så behöver du ingen skiva alls när du ska spela :)

Dessutom så kan man ladda ner orginalspelet (om man har registrerat det när man köpte det med skiva) hoppas ni förstår vad jag menar :p
 
Sv: The sims 3, husdjur

Har spelat några timmar nu och tänkte att jag skulle vara med i hopp eller galopptävling, men hur ska man göra för att få delta i en tävling?
Någon som vet? :)
 
Sv: The sims 3, husdjur

Först måste din sim sitta till häst och därefter klickar man på ridcentret och då får man fram olika alternativ bl.a. delta i ridtävling :) Man kan dock bara tävla från kl. 17.00 och fram till ca. 22-23 och på söndagar pågår inga tävlingar alls om jag har förstått saken rätt. Lycka till!
 
Sv: The sims 3, husdjur

Vardagar är det tävling kl 17, på söndagar är det tävling kl 12. Men på lördagarna är det inga alls :)
 
Sv: The sims 3, husdjur

*kl*
vart sjutton hittat man boxarna?
Försöker bygga stall men jag fattar inte vart boxarna är?
Någon som vill hjälpa förvirrad Sims spelare? :p
 
Sv: The sims 3, husdjur

Kl.

Är det endast fantasin som sätter gränser för det här spelet?
 
Sv: The sims 3, husdjur

Så jävla sugen jag blev på detta spel när jag läste tråden, var en sucker för sims som yngre. Har köpt både Sims 3 + pets nu och håller precis på att installera. Spännande :)
 
Sv: The sims 3, husdjur

Här är en till som har köpt husdjur, :banana:jag köpte special edition och man skulle få en djur butik med, har laddat ner det och installerat det men kan inte hitta den, är det ngn som vet var den ska finnas.? :confused:
 
Sv: The sims 3, husdjur

Ja först måste man registrera sitt spel på the sims 3 hemsida och först då kan man ladda ner djurbutiken till spelet, det står på hemsidan hur man gör :)
 
Sv: The sims 3, husdjur

*gråter*
Insåg ju precis att jag inte har någon rik familj i sims 3! Finns det något pengafusk? Hjälp en nybörjar simmare :D
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 390
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 184
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 583
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 452
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp