Bukefalos 28 år!

The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Kl. Jag vill också köpa Husdjur men vågar inte, när jag köpte nattliv så vägrade datorn att spela skivan. Installationen går jättebra men sedan när man ska starta spelet så säger det att det är ogiltig fil har jag för mig. Var ju ett tag sedan men det gjorde att jag tappade lusten att spela. Men nu skulle man vilja börja igen. :(
 
Sv: The sims 3, husdjur

*knapp*
Va sur jag blir lyckades få min Sim att gifta sig med Jonny i Lantis hushållet. Stod att han var rik så jag drömde om en vräkig gård med massa coola saker som jag skulle bygga.... Visst rik.... Han hade med sig 8000 simdaler! :mad:
 
Sv: The sims 3, husdjur

Ja just nu har vi kommit till generation 3 kan man säga ;)

Och du behöver självklart inte ha alla dessa som nämns ovan utan bara dem du vill + original spelet.


haha, oj..generation 3?? :o
Jag är verkligen efter! :D

Grundspel menar du, är det grundspelet i den nya generationen då, altså the sims 3? För mitt grundspel som jag hade är ju kastat sen länge :angel:
 
Sv: The sims 3, husdjur

Jamen fuska till dig lite pengar då! ;)

Jag spelar bara på den största tomten (64x64) för att få plats med hus och stall (kör bostaden ovanpå stallet), hoppbana, kapplöpningsbana och en stor och kuperad hage. :D
 
Sv: The sims 3, husdjur

Det gjorde jag :D Så nu håller jag på att fylla mitt nybyggda stall med hästar. Fusk is da shit :D
 
Sv: The sims 3, husdjur

Vilken stad spelar ni i?
Skapar ni hela familjer eller låter ni er sim ragga upp en annan sim?
Någon som träffat på Spöhk?
Älskar sims :love:
 
Sv: The sims 3, husdjur

Min sambo och jag har gjort oss själva + vår katt, sedan gjorde vi en hund & en häst med :)
Har dock inte börjat spelat med den familjen än, då vi fortfarande håller på att bygga vårt hus ;)

Annars då jag spelar själv så har jag en sim + djur just nu..
Funderar på skaffa ett barn med.. men får se om det blir adoptivbarn eller om ja raggar upp nån sim :p

Nej, har inte träffat på Spöhk ännu, har du? :)
 
Sv: The sims 3, husdjur

Åååh vad kul att se att folk har nappat på tråden! Inte kunnat kolla på flera veckor, suck. Kul att se att ni också är nöjda med spelet :) o ni som inte har det, måste verkligen köpa det! Ha ha ha, ni fuskare... akta er så ni inte måste avinstallera allting pga det. Jag fuskade endel förut och sabbade spelet helt. Fick avinstallera o hålla på, lite trist när man kommit långt med familjerna.

Om ni fick välja 1 sak som är bäst, roligast, tråkigast, mest spännande, ja vad ni vill.. med Sims, vad skulle ni välja då? :banana:

Jag tycker det roligaste är att bygga hus! (och att få simmarna att bli kära...)

Ha det bra alla! :bump:
 
Sv: The sims 3, husdjur

Jag har alltid fuskat genom alla år som jag har spelat sims utan problem, kanske haft tur vad vet jag ? ;) Mycket roligare med fusk i alla fall :angel:
 
Sv: The sims 3, husdjur

Vi (jag o sambon) brukar fuska rätt ofta, finns ju en del byggfusk som vi försöker använda oss utav :) O min sambo är verkligen super duktig på det där med att bygga samt inreda hus :D Jag brukar sitta o bara gapa ibland när han visar mig vad han byggt :p
O för hos har det heller inte krånglat något pga det..

Jag tycker det roligaste är att bygga hus samt inreda dem. Har faktiskt inte spelat så mycket (bara byggt)fören nu då "Pets" kom :)
Nu tycker ja även att det är roligt o pyssla med djuren samt att man även kan bygga stall o inte bara hus :p
 
Sv: The sims 3, husdjur

kl

Nuuuuuuu är datorn fixad och det funkar jättebra att spela:banana:

Jag vill minnas att jag hade en grind till hagen som man kunde låsa, men det verkar funkar inte nu:eek:
Är det någon speciellt grind man måste ha?
 
Sv: The sims 3, husdjur

Nej vilken (dubbel)grind som helst fungerar utmärkt som grind till hagen sedan när en sim är aktiv i spelet så klickar man bara på grinden och olika alternativ kommer upp bl.a. lås grinden för alla husdjur eller liknande :)
 
Sv: The sims 3, husdjur

Jag måste bara fråga, vad fick du för problem med spelet, mitt envisas med att stänga av sig och hela datorn i mellan åt, eller så hänger det sig speciellt i skapa sim läget, ngn annan som har haft problem med det..?:confused:
 
Sv: The sims 3, husdjur

Jag lämnade in datorn där jag köpte den. Jag tror han gjorde en systemåterställning, och efter den så funkar det:)
 
Sv: The sims 3, husdjur

Nej vilken (dubbel)grind som helst fungerar utmärkt som grind till hagen sedan när en sim är aktiv i spelet så klickar man bara på grinden och olika alternativ kommer upp bl.a. lås grinden för alla husdjur eller liknande :)

Det funkar även med enkla grindar, om man nu inte tycker att det finns någon dubbelgrind som passar (de är ju så jäkla låga!). :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 589
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 402
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 788
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 605
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp