Bukefalos 28 år!

The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Du kan ju alltid köpa "Ung på nytt-elixiret", om du vill fortsätta avla på stoet. Förutsatt att någon av dina hästar har 20.000 lyckopoäng (eller hur mycket man nu ska ha)..

Konstigt förövrigt hur det blir när man avlar. Jag har avlat fram minst 7-8 hästar och en av dessa har blivit hingst, resten ston. Jag har hela tiden velat ha fler hingstar, men det är klart mer praktiskt med ston om man vill avla och inte vill gå igenom hela proceduren att introducera en ny häst.

Synd att man inte kan adoptera bort sina Simsdjur till andra spelare. Då hade vi kunnat byta hingst mot sto :p
 
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Har fått ordning på semesterparadis nu men kom nyss på att jag inte vet hur man gör en husbåt. Hur gör man en husbåt?O_o
 
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Du kan ju alltid köpa "Ung på nytt-elixiret", om du vill fortsätta avla på stoet. Förutsatt att någon av dina hästar har 20.000 lyckopoäng (eller hur mycket man nu ska ha)..

Konstigt förövrigt hur det blir när man avlar. Jag har avlat fram minst 7-8 hästar och en av dessa har blivit hingst, resten ston. Jag har hela tiden velat ha fler hingstar, men det är klart mer praktiskt med ston om man vill avla och inte vill gå igenom hela proceduren att introducera en ny häst.

Synd att man inte kan adoptera bort sina Simsdjur till andra spelare. Då hade vi kunnat byta hingst mot sto :p

det hade varit såååå coolt: för jag får bara ston :/ då brukar jag göra många hingstar och några ston :p
 
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Du kan ju alltid köpa "Ung på nytt-elixiret", om du vill fortsätta avla på stoet. Förutsatt att någon av dina hästar har 20.000 lyckopoäng (eller hur mycket man nu ska ha)..
Jag har så många hingstar kvar efter henne nu så jag orkar nog inte med fler halvsyskon, men annars är det ju en bra idé. Problemet är det där med femtioelva tusen lyckopoäng... tycker det går extremt långsamt att tjäna ihop det med husdjuren.

Fast nu har jag faktiskt fuskat och bytt kön på hennes senaste föl, så nu har jag ett sto i alla fall. :p

Synd att man inte kan adoptera bort sina Simsdjur till andra spelare. Då hade vi kunnat byta hingst mot sto :p
Verkligen synd! Jag skulle gilla ett multiplayer Sims där man kunde spela flera i samma stad, men med sin egna familj. Då kunde man byta/sälja hästar till varandra och ändå få följa dem genom deras Sim-liv. Säljer man hästar nu så försvinner de ju helt och hållet efter ett tag, det tycker jag är så tråkigt. :(
 
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Du kan ju alltid köpa "Ung på nytt-elixiret", om du vill fortsätta avla på stoet. Förutsatt att någon av dina hästar har 20.000 lyckopoäng (eller hur mycket man nu ska ha)..

Konstigt förövrigt hur det blir när man avlar. Jag har avlat fram minst 7-8 hästar och en av dessa har blivit hingst, resten ston. Jag har hela tiden velat ha fler hingstar, men det är klart mer praktiskt med ston om man vill avla och inte vill gå igenom hela proceduren att introducera en ny häst.

Synd att man inte kan adoptera bort sina Simsdjur till andra spelare. Då hade vi kunnat byta hingst mot sto :p
Om hästen blir gammal så är det ju bara att aktivera fusket TestingCheatsEnabled true och sedan högerklicka och gå in på Ändra sim så kan man ändra tillbaka djur eller människor som man behagar :D :cool:
 
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

ja och om man sålde en häst om köparen inte tog hand om hästen så kommer den tillbaka till den som sålde hästen :) det hade varit coolt om man hade ett enda stall tillsamans
 
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Om hästen blir gammal så är det ju bara att aktivera fusket TestingCheatsEnabled true och sedan högerklicka och gå in på Ändra sim så kan man ändra tillbaka djur eller människor som man behagar :D :cool:

Jag kör utan fusk ;)

Tycker det är roligare att samla lyckopoäng, som jag tycker går rätt snabbt till skillnad från Stereo.

Annars kan man ha inställningen "Epic" på livslängden och då tar det lång tid innan Simmarna blir gamla. Så lång tid att när de väl bli gamla är man rätt jäkla trött på dom, om man inte tröttnat innan! :p

*kl*

Det verkar inte bli något mer The Sims för mig. Inte ens min tekniske bror kunde lösa problemet (och han är väldigt duktig). Det går bara inte att starta längre.
 
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

*kl*
Så var man fast igen. Har lyckats installera om sims på bärbara och den lever fortfarande efter en vecka :D
Har inte kommit igång så mycket då jag mest lekt och letat runt efter roliga downloads. Har även laddat ner poseplayern :d så nu letas det även efter poser. Kan bjuda på nånbild iaf.

Screenshot-9_zpsae7948ef.jpg

Screenshot-7_zpsd0644b24.jpg
 
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

*kl*
Så var man fast igen. Har lyckats installera om sims på bärbara och den lever fortfarande efter en vecka :D
Har inte kommit igång så mycket då jag mest lekt och letat runt efter roliga downloads. Har även laddat ner poseplayern :d så nu letas det även efter poser. Kan bjuda på nånbild iaf.

Screenshot-9_zpsae7948ef.jpg

Screenshot-7_zpsd0644b24.jpg
snygga hästar :eek::p:):D har varit tvungen att instalera om min data och instalera om alla sims 3 igen så om ni har lite sidor som kan vara lite häst saker så skriv
 
Senast ändrad:
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Snyggt, visste inte att det gick att tömköra dem! :D :cool:
Riktigt snygga hästar, de med vita fyra strumpor :banana:
 
Senast ändrad:
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

hehe, har slitit mitt hår då jag tidigare ej sparat sidorna jag hittade förut, men jag skickar PM på dem som jag har hittills :)
 
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

kl

Buuuuhuuuu! Mitt Sims 3 funkar inte på min nya laptop! :cry:

Eller, det fungerar men grafiken är inte som den ska. Det saknas träd och detaljer, samt en del annat skumt. Är det grafikkortet som är "för dåligt" då, eller vad är problemet? Och viktigare: Kan jag göra något åt det utan att behöva shoppa en annan dator?
 
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Redan sett den :) men kanske finns andra här som inte har det?

Vad tror ni om näst kommande spel (sims4)?
Vad vill ni ska vara förbättrat från 3an?
Vara med i spelet? Osv? :)

Och framförallt, längtar ni? :D
 
Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Gud vad sugen jag blev!
Allt förenkla byggandet av hus? Ja tack!

Men håller mig till trean tills det har kommit fler expansioner
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 516
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 200
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 595
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 472
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp