Träna för tävling

Sv: Träna för tävling

fyll i hundens namn, födelsedatum, ras, ID/chip nr, klubb, vilken klass ni ska starta i, kön (om hane, krypt eller ej), ditt namn, adress och tel nr. så har jag gjort och det har inte varit några problem. betalar man med internetbanken kan man fylla i ett meddelande istället för referensnr. kan ni anmäla över internet så får du ett referensnummer som också det ska skrivas i meddelanderutan.

om du får problem kan jag hjälpa dig att fylla i, skicka ett PM i så fall.
 
Sv: Träna för tävling

Är du säker på att det går att fylla i sådär mycket? Är det inte begränsning på 70 tecken?
 
Sv: Träna för tävling

Det brukar få plats :d Jag lyckas alltid *hi hi* Men jag har 198 tecken.
 
Sv: Träna för tävling

Hmm. Får kolla upp hur många tecken jag får använda då, men jag har ett ganska så starkt minne av att det bara får plats 70 tecken.
 
Sv: Träna för tävling

Sådär. Efter några samtal hit och dit hittade jag tillslut rätt person och som tur var gick det att ordna en anmälan via mail så nu är jag för första gången anmäld till en tävling.

Nervositeten stiger. Ingen återvändo nu ju...


Vill tacka alla som hjälpt mig så att jag nu äntligen ordnat allt. TACK!! :bump:
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 356
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 919
Senast: ako
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: Miingla
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 126
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp