Trasigt mammahjärta

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trasigt mammahjärta

Men ge dig Zoya! Det skrivs gång på gång i trådar att det finns en andra sida också. Här uttalade den andra sidan sin syn på saken. Ingen kräver att Lipsy ska berätta vem hon är, varför ska nicket "sanningen" göra det?
 
Sv: Trasigt mammahjärta

KL

Kanske börjar bli läge att låsa tråden om så många vet vilken familj det rör sig om. Att Lipsy tappar sin anonymitet kanske spelar mindre roll, men eftersom det är ett barn inblandat känns det inte rätt att fortsätta.
 
Sv: Trasigt mammahjärta

Uppenbarligen är det någon som ljuger (eller båda parter). Man vem är jag inte människa att avgöra. Jo det är nog dags att stänga tråden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 285
Senast: Tassa
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 009
Senast: mars
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
974
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 726
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp