Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

*kl*

Jaha, Bukepållarna föl tungt och hårt i helgen som var!

Ska man falla ska man göra det med ett brak!
*Gammalt takläggar-ordspråk!*

Bara förnamnet... ingen som såg det stora hålet i banan efter lopp 6 i söndags????

Jaja... kliniken imorrn. :( Alice har ajaj i sitt hovbensfraktur-ben.
 
Senast ändrad:
Sv: Travfolkets snacktråd!

Hos oss var det ekonomin som föll med ett stort brak, efrer att vi hade skänkt bort våra pållar på auktionen.:crazy:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

har jag Halva inne eller vadå? :angel::rofl::o:D



men conny va grymt fin som trea ändå ju,
och Triton är bara för grym just nu,!

hihihi, who knows ((;

Ja, det var väl inte fy skam för lille Conny men mer än så höjer han sig inte tror jag. Det där är hans level :bump:

Duktiga Trition :D

Men jag säger bara en sak.... LIE DETECTOR :eek: :bow:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

På söndag testar jag att kvala nya pållan, så jag får en starthäst på riktigt... :idea: :bump:

Och vem vet, om ett par månader kanske jag har TVÅ! :D
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Guud va roligt..jag trodde jag hade nästan 3 på G , men banjobbet förra veckan skvallrade om annat :grin:
Men idag har vi kört rakbana, på fredag blir det rakbana och nästa vecka blir det provlopp så får vi se om det bara var en tillfällig svacka....

Hunter var iallafall mycket bra 2:a i går på nya rekordet 16,1 2140v :bump:
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

-kl-

Å jag som hade en har nu ingen på ett litet tag..

Alice behandlad vä fram hovled, var 2 grader halt (:eek::eek:) på böjprovet igår. Återbesök om 14 dagar...
Misstanke om fraktur fanns men som tur var inte!
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Vad skönt att det inte var en fraktur i alla fall!!! Man får tänka positivt ju :idea:

Ghost måste skvallra om hur kvalet går sedan... jag är ju "rätt" nyfiken på Dala-hästen :D
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Plätt lätt, om nu inte jag var fröken Negativ.. :p

Men...det KAN du ju inte vara??? Alla travmänniskor jag har träffat har då varit oerhört positivt tänkande... "i dag serru kommer kusen att sopa banan med de andra - jo de andra är ju snabbare egentligen men i dag kommer vi att ha tur" tycker jag man hör allt som oftast :p

Eller "ja kuse tränar inget vidare fort men det blir nog en helt annan sak när kuse kommer in på banan ska du se" :D

Eller "jamen jag har ju inga pengar men snart så kommer jag att ha hur mycket som helst för snart börjar nog mina krakar starta och då ska du få se"

That´s the spirit liksom!
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Detta blir spännande, Svarta Fröken har nån teori om att man ska studsa jämfota i galopp ett tag innan man travar från fjärdespår (och tredje också faktiskt)...

Vi får väl se hur det går, men 23 borde hon kunna gå även om hon släpper 100 m i starten... :p
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

Men...det KAN du ju inte vara??? Alla travmänniskor jag har träffat har då varit oerhört positivt tänkande... "i dag serru kommer kusen att sopa banan med de andra - jo de andra är ju snabbare egentligen men i dag kommer vi att ha tur" tycker jag man hör allt som oftast :p

Eller "ja kuse tränar inget vidare fort men det blir nog en helt annan sak när kuse kommer in på banan ska du se" :D

Eller "jamen jag har ju inga pengar men snart så kommer jag att ha hur mycket som helst för snart börjar nog mina krakar starta och då ska du få se"

That´s the spirit liksom!

haha, å skulle du höra mig innan så låter det typ såhär: " äh, det blir väl som vanligt, backas sist i fältet å så surhoppar hon in första sväng. Ställer sig men tar inte i ett smack för att hon är sur att ligga sist.." Alice vill nuförtiden ha det serverat men eftersom hon alltsom oftast står 999 på tavlan så körs hon också därefter..

men pratar man med min sambo " ja men Alice vet juh inte hur mkt de andra har på konton, eller hur!:laugh: "
 
Sv: Travfolkets snacktråd!

nu är denna tråd så väldigt lång så jag låser här

skapa gärna en ny

vill ni ha lätt att hitta denna, länka i startinlägget i den nya :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
148 597
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
109 848
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp