Bukefalos 28 år!

Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Haha, han blir lagom mallig när han får visa upp allt han kan, och är det dessutom en fotograf med i bilden kan han bli riktigt påfrestande :rofl:
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Jättemysiga bilder! Tycker ni bugar riktigt fint på första bilden, hehe ;):D
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Uppdaterar med att vi lyckades göra buga utan hjälp idag :laugh:
Vart bara en bild på vägen ned eftersom kameran var lite seg, och Ella var snabbt upp igen. Men vi ska fortsätta jobba vidare på den senare.



En "vanlig" buga också


Skapade en tråd också, så här finns lite ridbilder bla: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=939093

Gott nytt år på er! :banana:
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

FANTASTISKT!!!
Jag älskar kemin mellan dig & din häst, den verkar stämma toppenbra!
Själv har jag börjat ganska nyligen med trickträning och träning repgrimma över huvudtaget, men nu har jag verkligen nån att se upp till!:angel::laugh:
Än så länge kan jag få honom att backa, stanna, vända, öka/minska farten, stanna, skritta, trava och galoppera :banana:
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

hehe Tack:D
Men det är ju en toppenbra början! Det är det som ska stämma först och främst så det r bra att du börjat ordentlgt från början! ser fram emot bilder från dig!
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Nya bilder från idag:

Stegra:
ww12.jpg

ww8.jpg

ww9.jpg


Spansk skritt:
ww10.jpg


Spansk trav:
ww2.jpg


fortsättning
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

fantastiskt!
Jag vill också lära min häst att ligga, men han vill inte....
Men han kan göra så där bra spansk skritt i alla fall och stegra (när han är frisk, just nu har han tappat 100 kg muskler på en vecka för ett tag sen, han har stått på djursjukhuset i 13 dagar och varit hemma i 15 dagar, men äter fortfarande pencillin, metacam och nexium) och har fortfarande feber, det har han haft i snart 5 veckor....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
911
Senast: Nepenthe
·
Träning R+ tränare i min omgivning har inga hästar som galopperar för fullt. Deras hästar står och moffar godis och hasar sedan några steg till...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
6 631
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 740
Senast: Bulldoozer
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 857
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp