Bukefalos 28 år!

Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trick-träning *bildtråd*

haha:D det ser nog bättre ut på bild så förhasta dig inte;) hehe:D
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Tack!
Va kul! med sp skritten! men du vet det är bara att träna på med liggandet det kommer:laugh:
Ush v tråkigt att höra att han är sjuk! Vet ni inte vad som är fel då?
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Finingar!!

KL

Lite nytt från igår.

En halvdan bergsget, men har man en stor mage ivägen så har man ;)


Tugga på carrotsticken.

http://www.pixbox.se/pic_show_id25459592.html <- hoppsan! jag tappade den visst!

Yoga, även här tag magen emot!


Bugning, som han klarade själv igen! Fast det gick bara en gång, sedan förstod han inte (orkade inte förstå :D) mer!
Dock klarade han det idag igen.


Fortsättning
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Tack!
Va kul! med sp skritten! men du vet det är bara att träna på med liggandet det kommer:laugh:
Ush v tråkigt att höra att han är sjuk! Vet ni inte vad som är fel då?

Han fick en överreaktion på Butta, så han dog nästan tre gånger på nåra veckor....
Så ge INTE era hästar Fenylbutazon, ge dem Metacam istället...
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

oj shit! det har jag faktiskt aldrig hört förut att det har hänt! Det tål verkligen att tänkas på! Hur är det med han nu då?
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Så fina ni är! vadå han ärväl slimmad och fin!;) kortklippt och så;) Och va söta flätor du har gjort!:D Wow vilket häftigt trick-tugga på carrotsticken;) Nej men som sagt! ni är alltid fina! och härliga bilder ute på ängen!
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Men jag har sett er på film också ;) mohahah
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

:love: :love:

Sådär snygg buga ska vi också kunna göra... nån dag!:D
Och va sött att han lägger huvudet på sned:love: Det måste jag lära Ella ju, haha
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Zandra: Tack så mycket! Jo haha om man jämför med för nån månad sen så är han supersmal :D Haha, tack igen! Och denna gången hade jag väl liite bättre klädval, tycker du inte?? :D
Ella: Tackar tackar! Vadå jag tycker ni gör supersnygga bugor (vad fult det lät xD bugningar ska det ju vara) och du måste lära Ellisen att lägga huvudet på sned, skitsött :D


Haha påtal om att lägga huvudet på sned så var min farbror med i stallet på nyårsafton och hälsade på hästarna. Han gav Conny en pepparkaka och efter det satte Conny igång stora snälla-du-verkar-snäll-kan-inte-jag-få-en-till-pepparkaka-om-jag-lägger-huvudet-på-sned-så-här-sött-snälla?! Och min farbror förstod inte alls vad han gjorde utan såg ut såhär: :laugh::laugh::D:laugh: och undrade vad Conny höll på med :rofl:
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Hahaha, kan verkligen förställa mig honom göra sådär :rofl: Ella nappar ju åt sig spöt så fort hon kommer åt för att tigga godis;) Men då är det mycket sötare att lägga huvudet på sned ju! Det måste jag lära henne, haha!

Nja jag tycker ni är bättre:laugh: Och vi har bara bugat en gång utan hjälp hehe! Får väl testa imorrn igen, och se om hon fattar då med!
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

:rofl::rofl:

Haha, så får du visa film sen så jag får se om hon också ser helt knäpp ut för det gör Conny i alla fall :D Fast en söt knäppis ;)
Påtal om film har ni inga filmer att visa? Har för mitt att du hade filmer på youtube men kan inte hitta dom nu, har du inte kvar några eller har jag blandat ihop dig med nån annan?

Idag lyckades Conny buga själv igen, fast jag fick knacka som en dåre på benet och visa lite med en morot hur jag ville att han skulle göra. Jag hoppas att han snart kommer fatta lite vad det handlar om för jag tror nu att han egentligen inte riktigt hinner förstå vad som händer och lägga det på minnet :angel::D
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Varför kan inte jag vara lika bäst som du? :cool: *ingen kommentar på det* :D
Nej men allvarligt, jag är avundsjuk! Ni ser ut att ha så grymt fint samspel :laugh:
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Åh tack så mycket :laugh:
Fast du har ingenting att vara avundsjuk på, du och din shettis och big-size-shettis är ju jätteduktiga ;):) Nya bilder, heja heja! :D
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

så fina bilder!! :) hoppas millans och min buga blir så fin ngn gång!:love:
...och lägga huvudetpå sne måste jagläramillan :D:heart
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Tack så mycket :laugh:
Jag är säker på att er buga också är jättefin och jag vill se den på bild nu :D;)
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

haha:D ch då måste du hålla med om att det är lite fräsigare på bild än på film heheh
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

CoNo:haha,jo jag tro nog kanske att den blir lika fin ngn dag :) dock är Millans buga just nu ,väldigt snabb,dvs hon reser sig fort :p.men ska se om ngn vill fota den ngn dag ;)..

Kl
Men här kmr iaf e bild på bergsget,från idag :
http://www.pixbox.se/pic_show_id25483870.html
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
911
Senast: Nepenthe
·
Träning R+ tränare i min omgivning har inga hästar som galopperar för fullt. Deras hästar står och moffar godis och hasar sedan några steg till...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
6 629
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 638
Senast: Bulldoozer
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 856
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp