Två små barn mitt i natten?

fejko

Trådstartare
Det gick förbi två små barn utanför mitt köksfönster mitt i natten klockan tre(!?). Grejen är att jag bor i ett torp mitt ute i skogen. Jag hade utebelysning på så det var därför jag såg dem. Riktningen de kom ifrån är bara skog och skog.
 
Det gick förbi två små barn utanför mitt köksfönster mitt i natten klockan tre(!?). Grejen är att jag bor i ett torp mitt ute i skogen. Jag hade utebelysning på så det var därför jag såg dem. Riktningen de kom ifrån är bara skog och skog.
Såg du spöken :nailbiting: ? Om inte så hoppas jag verkligen att du gjorde något och inte bara lät två små barn vandra runt i skogen mitt i natten...
 
Jag undrar vilken ålder de verkade vara i? Hur var sinnesstämningen? Skyndade de sig skrämt förbi, eller gick de avslappnat omkring? När jag var ca 11 - 12 år sov jag och mina kompisar över hos varandra i tält. Mitt i natten drog vi ut och pallade frukt, vi bodde på landet och var ute mitt i ingenstans. Men små barn tänker jag mig mellan två till fyra, fem år? Då är det ju väldigt märkligt om de är ute på egen hand...
 
@fejko ring polisen och berätta. Antingen är det inget, eller så är det en pusselbit i något som de håller på med. Låt dem göra bedömningen. Jag ringde dem en gång när vår gård i stan var full av blodpölar. Kanske inte var ett ärende hos dem, men det kanske var det. Dumt att inte berätta vad man ser, det kan vara jätteviktigt.
 
Jag har inga barn själv så jag har svårt att avgöra ålder. Men kanske nätt o jämnt börjat skolan, kanske? Jag gick upp och väckte min sambo fast jag var ganska borta hittade först inte sovrummet för att sedan vara inne i det. Min sambo gick och kollade i fönstren men såg inget.
Barnen såg inte stressade ut utan den ena visade något som han höll i handen för den andre.
Jag kan gå i sömnen när jag har tagit sömntabletter, därför tar jag inga sömntabletter längre.
 
Jag har inga barn själv så jag har svårt att avgöra ålder. Men kanske nätt o jämnt börjat skolan, kanske? Jag gick upp och väckte min sambo fast jag var ganska borta hittade först inte sovrummet för att sedan vara inne i det. Min sambo gick och kollade i fönstren men såg inget.
Barnen såg inte stressade ut utan den ena visade något som han höll i handen för den andre.
Jag kan gå i sömnen när jag har tagit sömntabletter, därför tar jag inga sömntabletter längre.
Om du verkligen såg två barn som var i 6-års-åldern klockan 3 på natten så är det inte bra, tänker jag. Så små barn ska verkligen inte vara ute och gå mitt ute i ingenstans helt själva vid den tiden.

Men med tanke på att din sambo inte såg något verkar det ju mindre troligt att barnen fanns på riktigt.
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 672
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 809
Senast: ako
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 943
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kanske haft tur eller helt enkelt varit förskonad från större problem i mina hästars munnar. Men sen för några veckor sedan...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp