Bukefalos 28 år!

Uppdatera vidare, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle behöva få lite input angående yngsta hundens löp. Hon löpte i oktober/november förra året (löpte i ungefär 3 veckor), i slutet av december börjar mellanhunden löpa och i början av januari börjar yngsta hunden löpa igen, lika långt löp som förra gången. Jag vet ju att en hunds löp kan dra igång en annan hunds löp så då tänkte jag inte mer på det, men förra veckan började yngsta hunden löpa igen så nu är jag lite mer fundersam. Bör jag kolla upp så att hennes täta löp inte beror på cystor/vad det nu kan bero på eller ska jag avvakta och se hur nästa löp blir? Hon ultraljudades i mitten november och då såg livmodern fin ut.
Är det hennes första två löp eller har hon löpt många gånger ?
 
Ha jag vet inte när jag åt en middag hemma senast där jag INTE har fått plocka ut ett hundhår :D Smaktillsats kallas deg här hemma.
Då irriterar jag mig myyyyycket mer på all jäkla sand som jämt följer med in.:wtf:
Huuuh.

Jag har säkert plockat bort något hundhår ur maten någon gång, men jag minns inte när det hände senast.
 
Finaste hundarna, även om jag tycker så synd om dem. Dessa gånger jag önskar mig en pojkvän som kunde ställa upp lite. :angel: Men med en matte som pendlar mellan 38-39,5 grader i feber blir det tyvärr mycket sova och korta promenader. Känner mig som en urvriden disktrasa.
 
Min systerson på 2 år har ända sen han började krypa haft ett så himla fint och bra sätt att umgås med och hantera hundar :love: . Kanske inte konstigt med tanke på flocken han växer upp med när vi slår samman mina och syrrans hundar.... :D

17632248_10154589461392582_457669588022513233_o.jpg
 
Min systerson på 2 år har ända sen han började krypa haft ett så himla fint och bra sätt att umgås med och hantera hundar :love: . Kanske inte konstigt med tanke på flocken han växer upp med när vi slår samman mina och syrrans hundar.... :D

17632248_10154589461392582_457669588022513233_o.jpg

Men hur söt?! :love:
Vilken liten hjärtekrossare!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 746
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
841
Senast: Nova123
·
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 781
Senast: Krumben
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
925
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp