Bukefalos 28 år!

Uppsalaritten 2012

Liten

Trådstartare
Jag ämnar starta PP20km. Nån mer bukefalist som ska dit? :laugh:

Någon som vet hur det går med proposition och anmälan, för övrigt? På TDB står det bara att tävlingen är "Antagen" och att proposition inväntas. Sex veckor kvar nu.
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Jag hörde nåt rykte om att det var aktuellt att byta tävlingsplats. Det är kanske därför proppen dröjer?
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Om Gud är god, veterinären snäll osv så startar vi PP igen där. Förhoppningsvis har jag lyckats mygla in ett nytt ekipage att prova på då med ;) (Kompisen ska grooma, och jag tyckte hennes dotter skulle prova på med sin ponny, vilket dottern iaf i teorin tyckte lät superkul).

Men också undrat varför proppen dröjer. Misstänkt det är något krångel med te x tävlingsplats jag med, men blä - inte byta ju =(
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Aha. Började bli lite orolig att jag gjorde något fel - är inte helt van vid TDB och till Lovisedal kunde man ju anmäla sig rätt tidigt. Då andas jag ut och väntar :)
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Hej hej! roligt! Jag ska också dit så snart man kan anmäla sig :P Kommer också vara med på PP20km. Vi står i nynäshamn, vart står du? mvh
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Kul! Vad har du för häst, och vad har du tänkt hålla för tempo?
Jag håller till i Vallentuna (ca 30min norr om Stockholm).
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Nu är det prick en månad kvar. Ingen info på TDB, men enligt hemsidan jobbas det på för att få till ritten.
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Hoppas att allt löser sig och att det blir tävling. Jag peppar för fullt för att göra ett första försök på 120km och det hade varit så bra om det gick att göra på Uppsalaritten, nära hemma och allt. Hoppas att arrangörerna lyckas få till det! :)
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Hoppas med att Uppsalaritten blir av! Red 50km där förra året och tycker det är en perfekt bana att rida sin första 120km på, som jag kommer att göra detta år.

Håller alla tummar och hovar för att arrangören löser de problem som uppenbarligen finns..

/ Em
 
Sv: Uppsalaritten 2012

TJOHO! In och anmäl er - ordinarie anmälan senast 18/6 18.00, inga anmälningar efter den 25/6 18.00.

:bump:
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Jag har faktiskt ingen aning - hittar ingen info om det :confused: Jag är nöjd så länge det är i Uppsala-trakterna ( = ok avstånd för mig att åka :angel:).
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Hej, pga ombyggnad utav stallar på förra tävlingsplatsen så var vi i sista stund tvungna att flytta hela tävlingen. Tävlingen kommer hållas på Julmyra mellan Uppsala och Heby. Välkomna! :)
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Jisses vilket jobb ni måste ha haft med att byta tävlingsplats och lägga nya banor och fixa nya kartor och allt annat i sista stund! :bow: Hatten av för er!
 
Sv: Uppsalaritten 2012

Kom igen nu, gott folk - jag vill ha sällskap i PP20km, annars blir jag ju tvungen att rida 50km istället ;)
 
Sv: Uppsalaritten 2012

EDIT: I ett anfall av galenskap, anmälde jag oss till CR50km istället. Antingen går det jättebra, eller så får ni plocka upp bitar av oss längs banan :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ju nyligen genomgått vad som blev en större bukoperation där en (förhoppningsvis) godartad, stor tumör togs bort. Att det rörde...
Svar
12
· Visningar
911
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 639
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 254
Senast: SiZo
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 344
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp