Bukefalos 28 år!

U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Åh, tack snälla, blir ju jätteglad av att höra sånt!^^ Du är otroligt duktig själv ju! Verkligen sjukt snygg katt..:o
 
Sv: U's tecknartråd 2

hehe, tackar :D j man blir glad av att höra att folk gillar det man gjort. det får en att fortsätta med det man gör och utvecklas ^^

gjorde en teckning en gång, fick ingen kommentar någonstans, då hade jag uppehåll i minst ett halvår :rofl: men det blir ju så, suget försvinner ;)
 
Sv: U's tecknartråd 2

kl
Tecknade av de identiska tvillingarna John (vänster) och Edward (höger) från JEDWARD:

like_i__m_actually_serious_okay_by_annanicola-d59nq5m.jpg


Gör nästan aldrig porträtt, men de här killarna är bara för fantastiska för att låta bli. :D
 
Sv: U's tecknartråd 2

kl

Men åh, det finns ju en teckningstråd. Då kan jag väl posta min här med.

Hittade en massa Hellsing-skisser från 2008 på datorn som jag fick ett infall att fixa till i PS. Jag har inte målat i PS på fyra år, så ha överseende med att skuggningen är slarvig och ful, jag har inte ens ritat en streckgubbe under de gångna åren och hade bara den här lågupplösta, orensade skissen att arbeta med, och jag är därför rätt nöjd ändå. :)



 
Sv: U's tecknartråd 2

Riktigt snyggt hår, och ögonen är fantastiska! :D Gillar verkligen bilden, trots att jag inte är ett fan av Jedward. ;) Du borde göra fler porträtt!

Stormkast: Inte trodde jag att dagen skulle komma då man får se Hellsing-fanart på Buke! Jag är glatt överraskad, riktigt snyggt! Ser gärna mer! :D
 
Sv: U's tecknartråd 2

Tusen tack! Jaså det finns fler Hellsingfans här alltså, kul med fler med bra smak. :D Känns som om jag har hur mycket som helst på Millennium-karaktärerna liggande, ska bara få arslet ur och göra något av dem också.
 
Sv: U's tecknartråd 2

Taack! Jao, de är ju ganska ökända men de gör sig bra bild, vilket är allt jag begär haha.
 
Sv: U's tecknartråd 2

Jag måste bara få fråga, läste du nånsin mitt PM eller missade du det? Om din vackra duvmålning alltså!
 
Sv: U's tecknartråd 2

Oj, shit, ibland läser jag PM och tänker att jag ska svara på dem senare också glömmer jag bort det! Förlåt! PMar dig nu!
 
Sv: U's tecknartråd 2

kl

Första skissen på vääääldigt länge.
Jag är väl inte så jävla nöjd, det skulle blivit en ordentlig, genomarbetad teckning men tillslut var jag så irriterad på luggen att det fick bli en skiss istället bara för att få den KLAR.

DSCF5547-Copy_zps4797b20c.jpg


Men med tanke på att den lilla bilden är vad jag lyckades med mellan 2009 och igår, och den färdiga skissen är 2h jobb senare så ska jag väl inte klaga :D
Gah!

Edit:
Och och och den har faktiskt lite mer detaljer IRL, men har ingen scanner och kommer inte överens med min kamera.
 
Sv: U's tecknartråd 2

kl

Jag har nyligen börjat träna på att skissa sådant som inte är djur, tex människor. Har alltid varit så grymt dålig på det. Nu är ju detta inte människor, och den är inte riktigt färdig, men ändå :p

Har tittat på ett foto från filmen i detta fall.

532164_10152418789935001_1617607022_n.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 497
Senast: Madalitso
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 752
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 439
Senast: Jamtland
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp