U's tecknartråd 2

11393236_10152986324985765_8810338970057866364_n.jpg

Underbar! Jag vet inte om någon frågat tidigare, men säljer du kopior av dina teckningar?
 
Jag målar mest digitalt istället för på papper :) Har dock svårt för att lägga ner tid på anatomi och sånt nödvändigt så mina resultat är väldigt olika (A) Lägger dessutom ytterst sällan energi på bakgrunder ;) haha har inget tålamod.

terrance___the_black_sheep__by_matttiz-d62hkn2.png

ethan_by_matttiz-d5qbiwz.png

moonbeem_by_matttiz-d4h6g60.jpg
 
Jag målar mest digitalt istället för på papper :) Har dock svårt för att lägga ner tid på anatomi och sånt nödvändigt så mina resultat är väldigt olika (A) Lägger dessutom ytterst sällan energi på bakgrunder ;) haha har inget tålamod.

terrance___the_black_sheep__by_matttiz-d62hkn2.png

ethan_by_matttiz-d5qbiwz.png

moonbeem_by_matttiz-d4h6g60.jpg

De två sista gillar jag! :)
 
Bliss!
Jag har varit inaktiv på Buke i säkert 8 år. Dina teckningar fick mig precis att skaffa nytt inlogg :)
Är intresserad av att köpa. Pm?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 267
Senast: Madalitso
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 880
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 082
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp