U's tecknartråd 2

Jag målar mest digitalt istället för på papper :) Har dock svårt för att lägga ner tid på anatomi och sånt nödvändigt så mina resultat är väldigt olika (A) Lägger dessutom ytterst sällan energi på bakgrunder ;) haha har inget tålamod.

terrance___the_black_sheep__by_matttiz-d62hkn2.png

ethan_by_matttiz-d5qbiwz.png

moonbeem_by_matttiz-d4h6g60.jpg

Alltså den i mitten hade jag mer än gärna haft som tavla! :love: Ni vet en sån som "skimrar" - den hade varit så cool!
 
Vad duktiga alla är!

Sitter och försöker rita av svägerskans hund nu, svårare än jag trodde :p Någon som kan ge lite tips?
Hur får man pälsen att se bra ut?
 
Vad duktiga alla är!

Sitter och försöker rita av svägerskans hund nu, svårare än jag trodde :p Någon som kan ge lite tips?
Hur får man pälsen att se bra ut?

Hade varit kul om jag kunnat svara på det, men själv har jag bara försökt rita ett porträtt av en hund typ tre gånger i mitt liv så känns inte som att jag har "behörigheten" riktigt...Personligen bara kluddar jag med pennan och skuggar lite med fingrarna tills det ser bra ut.. :D
 
Ritade en del när jag var liten men slutade i tonåren, men fick för mig att köpa ett gäng promarkers nyligen och nu har jag kommit igång igen! Är inte duktig men det är så roligt med just tuschpennor tycker jag:) Färgerna ser så dock ganska dassiga ut på fotot, använde mobilkameran.

dsc-0064-2.jpg


dsc-0060-2.jpg

dsc-0064-2.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 270
Senast: Madalitso
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 884
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 082
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp