Bukefalos 28 år!

Uschiamig... *bild

Sv: Uschiamig... *bild

Jag får väl skatta mig lycklig som fått se nakenbilder på honom iaf. Men det gav ju bara mersmak :( Och i Rocky V är han ju visserligen naken en sväng men då får man ju bara se några sekunder, sen sitter han ju bara och skakar och gråter och DET är ju mindre kul - iaf om man är blödig som jag och börjar gråta själv också :o :angel:
 
Sv: Uschiamig... *bild

hehe... har knappt sett rocky filmerna, jag somnar jämt :crazy:

hmm.. vilken vändning den här tråden tog.. först fågelägg, sen torkställningar och nu porrfilmer :rofl:
 
Sv: Uschiamig... *bild

:eek: Att somna när det är Sly är ju den värsta synden man kan begå :eek:

Fågelägg är helt enkelt något som inte borde finnas, därför ignoreras de :angel: :D
 
Sv: Uschiamig... *bild

gul_zebra skrev:
:eek: Att somna när det är Sly är ju den värsta synden man kan begå :eek:

Jag somnar oavsett vilken film det är, å det spelar ingen roll hur bra eller dålig den är.. brukar få se om samma film 3-4 ggr :crazy:
 
Sv: Uschiamig... *bild

har läst inläggen och väntar nu på upplösningen.

Det var ngn som hade frågat i början hur de kunde ha så många ägg i sig. Ägget är ju mjukt när honon lägger den och stelnar allt eftersom. Därför så kan honon ha många ägg i sig.
 
Sv: Uschiamig... *bild

Tyvärr innebär det att du är likadan som en idiotisk nördig pms-fjortis så ta inte ut glädjen i förskott hörrudu :angel: :devil: :D
 
Sv: Uschiamig... *bild

Man ska aaaldrig ta ut glädjen i förskott :angel:

Iofs, samma syrra HATAR råttor så det är nog lugnt ändå :D
 
Sv: Uschiamig... *bild

ft_lover skrev:
NU är sdom väl ändå kläckta :D :crazy: ?

Tror att de aldrig blir kläckta, för gul_zebra gick till Granngården och köpte plastägg och bytte ut. ;)
 
Sv: Uschiamig... *bild

Jepp, men det var helt fel film. Handlade mest bara om nån Vanessa som verkligen behöver ett ligg :crazy:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En seger på ett försök, det är resultatet hittills för Björsby Ryttarförening i zon Polar i årets upplaga av Folksam Ponnyallsvenska.
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Köpet av travhästen Global Agreement blev ett stort auktionsfynd. Resultatet hittills: fyra segrar och nästan 700 000 kronor insprunget...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
14
· Visningar
1 230
Senast: Otherside
·
  • Artikel
Hästnyheter I Brasilien har regnet återvänt till det redan svårt översvämningsdrabbade området i södra delen av landet. Bilder visar på ett...
Svar
0
· Visningar
61

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp