Bukefalos 28 år!

Utställningstråden 2010

Sv: Utställningstråden 2010

eller iaf skrivmaskin! var i danmark i höstas och mer lättläst bedömningslapp har jag aldrig varit med om.

Ja i Danmark skriver de ofta på maskin och det är toppen!

Jag och sambon har slagit våra "tyda-dålig-handskrift"-kunskaper ihop och har nog lyckats tyda det hela och det var helt OK kritik och en bra sak att tänka på.

Jag gillar domare som ger en chansen att rätta upp hunden och som även om hon säger till att excellent-rutan ska kryssas i så ger hon tips på vad som kan bli lite bättre :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 281
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 655
Senast: Hedinn
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 794
Senast: Piglet
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
20 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp