Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon är iväg hemma sedan ca kl 10 i förmiddags, och ringde för några timmar sen för att fråga när jag vill ha hit honom igen. Jag sa att han kan komma när han vill, det är bara bra att katterna får sällskap och att han har lite kvalitetstid med både dom och en kompis. För ni anar inte hur skönt det är att bara få lite egentid även för mig.
Sista infarten drogs ut tidigare idag, och det finns inga planer på att sätta in en ny. Smärtan hålls i schack med värktabletter. Sparven har varit ute ur kuvösen en lång stund på eftermiddagen och behöver vila. Så jag kan med världens bästa samvete ligga här i sängen, slökolla lite på tv och surfa runt för mig själv. För första gången sen jag hamnade här så känner jag mig liksom lugn, och kan bara vara utan att massa tankar virvlar omkring.
Så otroligt härligt inlägg på flera vis :heart
 
Mätt och belåten :d Hästarna fått sitt, hunden en liten promis (det blåser isbitar ute :crazy:) så nu kan jag softa med gott samvete :p

Borde spackla vägg i köket, men det blir ju en dag imorgon också ;)
Hoppas du hade hjälm på promenaden, flygande isbitar låter som om det kan göra ont.
Jag tyckte det räckte med jättehagel (stora) på en hundpromenad för många år sen som hårt och brutalt kraschlandade i ansiktet :crazy:
 
Suuck!
9 åring som bara tycker att skolan ska vara lekstuga är ju också en utmaning också :banghead:
Papper knölas bara ner i väskan så man får hem de både trasiga, knöliga och ibland blöta av handduken efter idrotten. Läxor tas inte hem och det ska sväras och kastas papper så fort läxan känns svår (fast sedan visar det sig att han kan det utan problem ändå). Han kommer försent till lektionerna och gör inte det han ska när han väl är där. :cautious:
 
Tjoho avfuktare såld! 400 kr in på kontot och lyckan är total. En pryl mindre och mer pengar, kan det bli bättre?
Nu ska jag ut och ta in hästarna, sen ska jag antingen sätta mig vid symaskinen eller vid tvn och virka. Lutar åt att det blir virkning. Får väl se vad inspirationen säger när hästarna väl är inne.
 
Usch ni påminner mig om att jag måste laga mat, men jag vet inte vad jag vill göra och jag har "inget" hemma :cautious:
 
23632365_10155351905622762_8837324494256762694_o.jpg

Fick alla skärmar att funka! :D:love:
 
Slappar i soffan, har ätit lite rester från gårdagens middag och tog ett glas vin till det. Överväger att skriva ett blogginlägg men är extremt lat.
 
Borde äta nåt
Men ska snart sova
Försöker lösa boende till helgen men går så där
Undrar om det ska vara kallt i väster i helgen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
651
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: Wille
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
475
Senast: Tranan
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 588
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp