Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morgon är det jobbardag igen. Så jag har packat frukostpåsen. Lagt fram kläder.
Efter jobbet får jag nog gå till vårdcentralen. Och kolla upp svullnaden på buken
 
Provade att jobba ungefär tio minuter och hade hjärtklappning undertiden. Känns som att det kan vara bra att göra små uppgifter även om jag är sjukskriven för att kunna känna efter om jag blir bättre eller sämre.
Just nu sitter jag mest och är orimligt pepp på att jag i morgon eftermiddag ska mysa runt med mamma på ett shoppingcenter där vi ska leta klänning till mig, men framförallt det viktigaste; dricka en julig ”go-kaffe”:bump:
 
Min man slutar aldrig förvåna mig O_o :rofl:

Dags att få mellan och miniloppan i säng. Sen blir det Tv:n en stund :)
 
Är så irriterad över att post nord antagligen tappat bort en räkning.. har inte så stor lust att behöva betala massa förseningsavgifter för att fakturan kommit bort :(
 
Mission impossible är att natta barn som inte vill sova. Nåja, nån gång blir de väl trötta :D
Årets (h)julklapp?
Motionshjul för katter (typ samma som finns för hamstrar, fast lite större och dyrare)
Det går säkert att specialbeställa storlek om barnet är långt :angel:

Måste ju vara perfekta lösningen.
Stoppa in ungen och låt den springa sig trött medans utslitna föräldrar lutar sig tillbaka i soffan med varsin varm glögg och glatt hejjar på lite hurtigt.
 
Dricker glögg och slötittar på TV. Har lite halvhjärtat lyckats knåpa ihop ett blogginlägg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
680
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: Wille
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
486
Senast: Tranan
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 659
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp