Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit lite, tittat på ett halvt avsnitt z nation (började kolla på det igår), klippt ut lite fler prematurkläder. Nu har jag fått ihop 47 kompletta body's som ska sys ihop, men ska skicka det vidare till en annan tjej som får göra klart det. Nu ska jag ta och sova.
 
:banghead::banghead: Fort men fel man vi väl konstatera att vårt besök på Ikea blev, jag har varit helt hundra på att vi har haft två 80 sängar, så pass att jag inte ens har övervägt att mäta dem, alltså köpte vi två 80 sängar till oss... Bara den fina lilla detaljen att de var visst 90... :meh: Så nu blev det lite körigt... Två madrasser som tar upp typ hela hallen, man får gå sidledes förbi :cautious:
Så i morgon ska maken åka och hyra ett släp i lilla staden, hämta mig vid tåget i den stora staden och innan dess fått sin kusin att hjälpa honom att lyfta in madrasserna i den hyrda släpkärran. Sen ska vi bränna iväg till Ikea, göra ett byte, bränna hem med nya madrasser, bära in dem och bära ut de gamla, köra till tippen, lämna släpet och sen åka och vara ledare på skyttet. Dvs jag kommer inte att se många minuter av hemmet i morgon :crazy: Barnen får ta tåget från skolan till lilla staden och skyttet.
Till mitt försvar att jag trodde att sängarna var 80 breda så är de 16 år gamla :wtf::crazy: och det har under många år varit väldigt trångt i sängen med barn som vill sova där. :D
 
:banghead::banghead: Fort men fel man vi väl konstatera att vårt besök på Ikea blev, jag har varit helt hundra på att vi har haft två 80 sängar, så pass att jag inte ens har övervägt att mäta dem, alltså köpte vi två 80 sängar till oss... Bara den fina lilla detaljen att de var visst 90... :meh: Så nu blev det lite körigt... Två madrasser som tar upp typ hela hallen, man får gå sidledes förbi :cautious:
Så i morgon ska maken åka och hyra ett släp i lilla staden, hämta mig vid tåget i den stora staden och innan dess fått sin kusin att hjälpa honom att lyfta in madrasserna i den hyrda släpkärran. Sen ska vi bränna iväg till Ikea, göra ett byte, bränna hem med nya madrasser, bära in dem och bära ut de gamla, köra till tippen, lämna släpet och sen åka och vara ledare på skyttet. Dvs jag kommer inte att se många minuter av hemmet i morgon :crazy: Barnen får ta tåget från skolan till lilla staden och skyttet.
Till mitt försvar att jag trodde att sängarna var 80 breda så är de 16 år gamla :wtf::crazy: och det har under många år varit väldigt trångt i sängen med barn som vill sova där. :D
Boka hemkörning så ingår destruktion just nu. ;)
 
Otroligt vad denna kväll har gått fort! Var i stallet och när jag såg att klockan redan var halv tolv!
Så har nu gjort mig iordning lite snabbt för att förhoppningsvis sova snart. Är inte proppmätt längre men absolut inte hungrig. Börjar dock redan se fram emot frukosten imorgon. Bara sådär i största allmänhet.
 
Börjar fundera på att gå och lägga mig. Jag är egentligen inte så trött men jag kan ligga i sängen och lägga patiens en stund :)
 
Varför ska man räkna får egentligen? Varför inte något annat djur!
Undrar hur många får någon har räknart som flest?

Ska testa och räkna får och se hur länge jag orkar
 
Önskar mig en ny soffa, gärna en med divan. Önskar mig även nytt köksbord med stolar.. insåg att jag aldrig kommer orka pilla bort den där plastfärgen på bordet och måla om..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
680
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: Wille
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
486
Senast: Tranan
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 659
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp