Vad kom på köpet med er partner?

Min man kom med ett helt rum knökfullt från golv till tak med gammal elektronik, syntar och en oherrans massa gamla datorer. (Tror vi sammanlagt har ca 40 datorer i hemmet.) Där inne sitter han lyckligt och plockar isär och sätter ihop och löder och mekar och programmerar och grejar.

Själv är jag tacksam för att vi nu iaf bor så stort att vi kan få plats med bråten i ett separat rum så jag kan stänga dörren om det. :o
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 019
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 732
Senast: Gunnar
·
Relationer Har börjat på ett nytt jobb/projekt tillsammans med några människor jag känt sen innan men aldrig samarbetat med tidigare. Detta har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 812
Senast: Voeux
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 787
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp