Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy vilken dag, Nå väl. Nu är alla affärer med exet avslutade och alla papper påskrivna. Fy vad jobbig resa det har varit och så mycke känslomässig utpressning man har fått gå igenom.

Jag vill inte på något vis förringa dina känslor och det du gått igenom.
Men jag vet inte om det är så klokt att skriva sånt om sina ungars morsa offentligt.
Det finns ju kvar forever för alla att se. Även barnen..
Bara en tanke. Lätt att inte tänka på när man är påverkad känslomässigt.
 
Jag behöver lite kärlek nu...
Hamnade i en diskussion på Facebook. Några män tyckte att kvinnor också är ansvariga till sexuella övergrepp eftersom så många inte anmäler. Då jag sa att jag inte anmält saker både för att jag inte tyckt det varit meningsfullt eller för att jag var riktigt rädd för personen och för att jag visste att det skulle få allvarliga konsekvenser för mig. Ja då fick jag såna utskällningar!

Vilka jävla idioter!
Det är de som är helt ute och cyklar och inte du!
 
Har ätit middag - Isterband och dillstuvade potatis
Nu lite slösurfing innan det är dags för att hoppa in i duschen. Sen dumburken Är väl inget där i kväll tror jag? Indiska sjukhuset tog slut i förra veckan...
 
Fast nog har det skrivits värre saker om folks ex här än det där?

Säkert! Men jag reagerade på det här.
Att andra gör värre är för mig ingen ursäkt.
Sen kanske den som skrev detta gjort det med eftertanke och vill stå för det inför sina barn tex. Det vet inte jag.
Därför var jag rätt mjuk i min post och mer frågade om man verkligen ville uttrycka sig så eller om det mer var i affekt.
 
Säkert! Men jag reagerade på det här.
Att andra gör värre är för mig ingen ursäkt.

Det har jag inte sagt heller, men det bör ha funnits några hundra trådar med exslakt här under åren som ingen har reagerat på det där sättet på. Det var därför jag blev förvånad.
 
Säkert! Men jag reagerade på det här.
Att andra gör värre är för mig ingen ursäkt.
Sen kanske den som skrev detta gjort det med eftertanke och vill stå för det inför sina barn tex. Det vet inte jag.
Därför var jag rätt mjuk i min post och mer frågade om man verkligen ville uttrycka sig så eller om det mer var i affekt.
Det där var väl inget,han kallade henne inte ens för rövhatt :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 282
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 787
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Min häst går ute på lösdrift dygnet runt och jag tycker att hon trivs och verkar avslappnad där. När jag tar in henne och ryktar...
Svar
3
· Visningar
780
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp