Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste, måste, måste diska. Ska bort några dagar nu i helgen och jag har pippi på att det måste vara fint och rent när jag kommer tillbaka hem igen. Tvättid klockan fem. Hatar att tvätta.
 
Sovit knappt fyra timmar och jag är trött! Tyvärr är det kokhett ute så ridning känns inte det minsta lockande men det kanske blir bättre framåt kvällen.

Idag är det en vecka sedan jag bröt med M och det suger häströv :(
 
NOOO!! Påminn mig inte!! :arghh::arghh::rage:
Diskade igår. Fast det mesta var inte min disk men den kunde inte stå en vecka.
Var en massa som hände igår både bra och dåliga saker så slutade med huvudvärk från helvetet och sängen tidigt.
Fick brev i brevlådan om kickoffen på jobbet nästa vecka, anmälan till vissa saker via mail... öh, den så icke fungerande sådan.
Kan bli intressant.
 
Precis lagom till skolstarten sen ska de byta plattform för allt med, trots att de inte ens fått bukt med mailen.
Kommer bli några intressanta veckor.
Ska spara ner mina viktiga grejer så jag kan använda dem även vid krångel haha
 
Den ekonomiska katastrofen är fixad. Jag velar mellan tomhet och en konstig panikartad känsla över att det faktiskt ordnat sig. Kan inte bryta ihop av lättnad på jobbet så fortsätter stänga av lite till samtidigt som jag är sjukt tacksam för att det ordnar sig :bow:
 
Trött. Jag känner inte för att köra min bastubil i kväll. Men jag både vill och måste åka hem.

Det är två timmar kvar av dagen. Jag ska nog städa en del av tiden. Och åka till posten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 445
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 819
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Min häst går ute på lösdrift dygnet runt och jag tycker att hon trivs och verkar avslappnad där. När jag tar in henne och ryktar...
Svar
3
· Visningar
784
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp