Bukefalos 28 år!

vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Lägger till:

Jag har hört att galoppfolk är ett problem för bankerna för dom tror fortfarande att man måste gå in och köa på banken för att kunna betala en räkning:o Eller möjligen använda dom små bruna kuverten till postgirot som ingen annan längre ens minns:angel:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Inom galoppen använder vi fax! Och kommer väl att fortsätta med det även när de inte finns faxmaskiner att köpa hos antikhandlarna ens.

:p

Nämen se där! Jag visste väl att jag hamnat rätt när jag började intressera mig för galoppsporten!
Jag använder faxen dagligen!:o
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Har hoppforumet blivit mera populärt efter det :confused:

Ja, det borde det ju ha blivit :confused: Massa saker att gå igenom: Märke, passform och färg och om det gick bättre eller sämre mm

Kanske en utrustningstråd!

HUR kan man ha ett forum utan vare sig utrustnings- och hanteringstråd? :eek:

"Har vi rollkur inom galoppen? Hur ser det ut i våra ledvolter egentligen?"

JAAA! Hyperflexade hästar på banan! :bump:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Ja det kan nog vara vilket som......:cool:

Man ska inte underskatta hästens mänskliga känslor:o . Det kan ju också vara en tråd som heter:

"Hjälp, jag har en häst i träning och den verkar inte älska mej, vad gör jag för för fel:cry:"

Kan säkert komma goda råd om att leka nån lek tillsammans i paddocken eller så, för att verkligen få hästen att acceptera sin nya tränare:banana:

Inom hanteringsområdet finns alltid oändliga frågeställningar, och varför inte prova NH-r (NH for racehorses):bump::bump:

Försöker bara se vad som saknas för att få forumet levande nu:devil:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

JAAA! Hyperflexade hästar på banan! :bump:

Ja, tänk vilken skam när de nyutbildade stewardsen måste plocka ut ekipage för att hästen ser väldigt spänd ut i ledvolten eller när dom cantrar mot start:o Säkert tränade med rollkur:crazy:

Ja varför debatteras inte DET:confused: Försöker man mörka frågor på galoppforumet:eek:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Ja, tänk vilken skam när de nyutbildade stewardsen måste plocka ut ekipage för att hästen ser väldigt spänd ut i ledvolten eller när dom cantrar mot start:o Säkert tränade med rollkur:crazy:

Ja varför debatteras inte DET:confused: Försöker man mörka frågor på galoppforumet:eek:

Så, nu pratar vi om något annat...........:devil:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

För att göra sporten populär -> maskeradlopp och tvinga någon jockey att rida i raffset. Det fungerade ju för en viss kvinnlig hoppryttare :angel:

Nåja, Ninni drog väl sitt strå till stacken? Fast bilderna las ju inte ut här dessvärre. :cry:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Lägger till:

Jag har hört att galoppfolk är ett problem för bankerna för dom tror fortfarande att man måste gå in och köa på banken för att kunna betala en räkning:o Eller möjligen använda dom små bruna kuverten till postgirot som ingen annan längre ens minns:angel:

Hur gör man annars :confused:
Kan man använda fax ?
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

*KL*

Ett annat "djupt" ämne är -Hur klä sig så att man matchar hästens färger i ledvolten? Eller jockeyns dress kanske:laugh:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

*KL*

Ett annat "djupt" ämne är -Hur klä sig så att man matchar hästens färger i ledvolten? Eller jockeyns dress kanske:laugh:

Jovars det behövs. Såg på galoppen igår (?) och speakern pratade om jockeyn i gulvita dressen. Nog för att jag har fyllt 20+... men jag såg TVÅ som hade gulvita dressar. :mad: Eller åtminstone gult :o
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Om de specialdesignade specialbeställda, måttade svindyraste galoppsadlarna som alla just nu drömmer om! Med tillhörande specialutformat träns a 15.000:bump:

På tal om sadlar... har hittat som mest (efter lite snabbgooglande) ENDAST 19 varianter på en webbsida. Stämmer det? Stackars galoppfolket... :cry:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Men det är väl bara två olika modeller av samma sadel som man kan få i olika färgkombinationer?:confused:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

*KL*

Ett annat "djupt" ämne är -Hur klä sig så att man matchar hästens färger i ledvolten? Eller jockeyns dress kanske:laugh:

Och ett annat: vad gör man om ägarens färg inte matchar hästen:crazy: Kan man ta in nån skönhetsdomare? Tvångsförsäljningar? Hur gör man:confused: Tänk en fux och jockeyn har grisrosa dress:eek:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Men det är väl bara två olika modeller av samma sadel som man kan få i olika färgkombinationer?:confused:

Ja, tänk. Bara en sån sak, vilka diskussioner man kunde ha om man hade ett utrustningsforum på galopp:eek: Färgkombinationer. Se på andra forum hur fel nyanser kan ge ägaren depressioner:(
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
584
Senast: Lady_S
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 334
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
14 275
Senast: hundtant
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 722
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp