Bukefalos 28 år!

vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Jag puttar denna tråden! Vi behöver verkligen få mer liv här inne på galopp-sidan!
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Handlar väl mycket om att skapa intressanta trådar. Typ vad har ni under jeansen? Tror det är fler som är nyfikna på det än vad för jeans man rider i...
Det fanns ju många bra uppslag i denna tråden. Men inte dök de upp som egna trådar. Varför det?
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Det fanns ju många bra uppslag i denna tråden. Men inte dök de upp som egna trådar. Varför det?
För att ingen, inte ens du, brydde sig om att ta ur dem ur denna tråden och skapa en egen diskussion kring de ämnena.

Så, ta det du tyckte var intressant och ryck ur det och skapa en egen tråd om ämnet. :idea:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

För att ingen, inte ens du, brydde sig om att ta ur dem ur denna tråden och skapa en egen diskussion kring de ämnena.

Så, ta det du tyckte var intressant och ryck ur det och skapa en egen tråd om ämnet. :idea:

Mmm...
Tror jag gjorde just det även om jag utvecklade det lite med tråden om sitsen vid träning o tävling. Kommer säkert fler trådar med tiden om det väcker gensvar?
Mvh. Bowman
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
454
Senast: hamilton1
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
14 127
Senast: hundtant
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 697
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp