Bukefalos 28 år!

vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

För att inte tala om dyra ridkläder. Och som galoppfolket jag känner ser ut så finns ingen marknad för tjusiga ridkläder där, hi hi.

Tutt, tutt! Kommer precis från Wessels med en kasse nya underkläder. Vita, snygga lyxbrallor. Inte såna man köper tre omknutna med en pappersremsa.:p

Och nya jeans har jag också beställt, 250 kr paret! Plus frakt - så det så!:D
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Du ser, det tar sej:bump: Redan har vi här på forumet ett publikdragande gräl under uppsegling OCH en utrustningstråd, som är så grundlig att man tar det inifrån och ut.:banana:

Nu blir det fart här:p
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Inte tusan hjälpte det att jag var färgmatchad idag, hästeländet kom ju sist:eek:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Men matchade ni hästen då:confused: Du och jockeyn? Kanske kände sej hästen helt ute och omatchad och mobbades av dom andra i startboxarna:idea: Man kan tappa självförtroendet för mindre:crazy:

Annars för nog ta dit en hästpratare nästa gång (alt en stilguru från dressyrforumet:bump:) och ta reda på vad hästen vill ha för att springa lite fortare:idea:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Ramona visste vad hon gjorde! Sen drog hon till Ascot för att slippa eländet!:p

Ha ha hon blir nog glad! Galoppforumet blir föregångare:banana: Här har man inte bara dyra matchade ridbyxor utan dyra matchade underkläder också:bump: Släng er i väggen pikeurklubben:devil:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Jag och Manuel Santos var helmatchade, kanske var de andra hästarna avundsjuka. Ja, så var det säkert:rofl:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Ja så var det:idea: Dom mobbade ut din häst av ren avundsjuka:eek:

Ja det är det jag säger,inför helmatchade löp, ALLA ska var matchade med varandra så kan hästarna ägna sej åt att springa istället för att titta vad dom andra har på sej:eek:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Helt klart ett fall för den svenska avundsjukan. :(

Jag läste att mobbing på arbetsplats kan leda till fängelse i Holland(?), gäller det även galopphästar? Kanske vore något för din pålle att vända sig till. Någon rättvisa måste det ju vara. :D :idea:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Med tanke på att vår häst var snyggast i ledvolten så var det nog ett klassiskt fall av avundsjuka.
Men jag har ett annat problem, vi får bara fuxföl och det är inte så snyggt till våra färger, skall jag byta avelsto?
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Med tanke på att vår häst var snyggast i ledvolten så var det nog ett klassiskt fall av avundsjuka.
Men jag har ett annat problem, vi får bara fuxföl och det är inte så snyggt till våra färger, skall jag byta avelsto?

Ja absolut. Eller ägarfärger kanske? Något får du göra i alla fall det är helt klart. Kanske hårfärgningsmedel på dom du redan har:idea:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Med tanke på att vår häst var snyggast i ledvolten så var det nog ett klassiskt fall av avundsjuka.
Men jag har ett annat problem, vi får bara fuxföl och det är inte så snyggt till våra färger, skall jag byta avelsto?

Det behöver inte vara ett problem. Cinnamon och Hooters mamma, Stone of Scone, var ett ovanligt fult litet fuxsto som alltid hade ett rosa nosludd:eek: men hon blev ett bra avelssto i alla fall.:p
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Det känns betryggande, då kan vi nog fortsätta med grönt.
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Grönt till fux är helt okej:bump: Det får dom tåla, hälsa dom det. Det är ingen ursäkt för en fux att inte göra sitt jobb för att den har grönt:mad:

Nej bråkar dom om det, får du skaffa en NH-tränare:banana: Det finns säkert en massa skojiga tricks för att lära dom bära en viss färg:bump:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Om vi ska vara riktigt ärliga så var det tag 3 betala för 2. Men det var såna som hänger individuellt på sina egna små hängare.:angel:

Ska vi vara ärliga kanske dom flesta pikeurbyxorna är köpta på superrea också:angel: Men det skriver man inte - det måste du lära dej:devil:

Man skriver att "visst kostar det lite extra - men det är det värt":banana:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Nej bråkar dom om det, får du skaffa en NH-tränare:banana: Det finns säkert en massa skojiga tricks för att lära dom bära en viss färg:bump:

Man får väl jobba med att desensitera dom. Börjar med sådana där små färgprover från färghandlaren i en ljus nyans för att sedan skärpa upp det mer och mer.:cool:
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
584
Senast: Lady_S
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 333
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
14 273
Senast: hundtant
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 722
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp